HansMarius Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Her er et par av bilen min iaf.. Gamle bilder, dårlig kvalitet, kan ta noen nye om det er interesse for det.. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Her er et par av bilen min iaf..Gamle bilder, dårlig kvalitet, kan ta noen nye om det er interesse for det.. fet bil! Hvor mye måtte du gi for felgene? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 hvorfor er registreringsnummeret sensurert? Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 HansMarius; Er det Toora felger? Sluffy; De fleste gjør det før de legger ut bilder av bilen sin. Pga enkelte kriminelle som liker å surfe forum for så å ta enten bilen eller stereoen i den. Feks.. Kom nå på at det ligger et usensurert bilde på hjemmesiden min.. *sensureresensurere* Lenke til kommentar
HansMarius Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 ebso86; Takk takk Ga 28000 for felgene med dekk.. drkaos; Nei, AEZ Olymp Ingen andre som har noen formeninger om nyere modeller av 1.8T-motoren ikke tåler like mye som de gamle? Noen jeg kjenner som står fast på dette.. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Blir det ikke litt torque steering med 280hk på forhjulene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå