bjaa Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Lukter jeg forum-troll? Noen liker å skryte og late som om de eier ting de ikke har. Tips til Dominator88, grow up Ta heller og lær deg litt her på forumet, enn å skryte og tulle... Lenke til kommentar
Dominator88 Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Va er alt dette tulle om at jeg lyver om at jeg eier den og den bilen jeg eier en 86mod volvo 360 (den gamle bilen min) og en 04mob golf gti (den nye bilen min) og en 96 yamaha yz80(leken min) og det med nicket mitt så skrev æ 88 fordi 77 gikk ikke... jeg er 26år ikke 15 eller 16 kan ikke dere få ett liv utenom å kritisere folk jeg lyver ikke vettu jævla sopere Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 ohhh, her var vi voksen i språket Det kommer alltid til å være noen som tviler, intil du klarer å komme med et bilde med deg og alle kjøretøyene dine på. Så enten får du skaffe et sånnt bilde, eller så får du bare leve med påstander om løgn. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Er det dette som kalles "hotel cæsar" tråd? Er det ikke normalt å tro Dominator88 helt til det motsatte er bevist? Dominator88: Du får legge ut bilder av bilene og legge denne diskusjonen død en gang for alle. Uansett. Noen som kan gi meg tips om hvike chip jeg kan bruke i min GolfV 1,9 TDI. Har null peiling på bil, men det hadde vært kjekt å sett hva det kostet å "oppgradere" litt. Kan bli litt tamt med 105 HK Edit: Skrivefeil Endret 18. april 2004 av EskimoBob Lenke til kommentar
Dominator88 Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 du kan gå inn på bahnbrenner.com der finner du nok en chip til bilen din...hvis du eier en bil i det hele tatt...hehe jeg skal nok låne et camera å bevise at jeg eier det jeg eier Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Dom; Du har åpenbart så liten viten om den nye bilen din, selv om du ikke har hatt den så lenge, at jeg tviler på at du forteller oss sannheten. Har du bestilt chip fra bahnbrenner? Da kan du kanskje fortelle oss hva det kostet å få sendt den hit da? Jeg har nemlig handlet derfra før.. Du snakker også om å kjøpe deg 2.5" eksos, vet du eksos diameteren på bilen "din" nå?? Når du i tillegg planlegger å bruke 50-100k på å trimme en bil så all garanti forsvinner, øker det min tvil. Eskimobob; Se linkene jeg postet tidligere i tråden. Det er firma som tar for seg alle vag's motorer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 skal du gjøre noe mer en bare chip blir det dyrt. (dyrt) er det 4x4 på denne? Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Den har ikke 4-motion nei. Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 www.tsracing.no er vel det jeg vil anbefale å sjekke for begge to, eventuellt ringe dit og spørre.. De har ok priser, og kan tinga sine på "standard" bygg.. Magnus Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Lukter jeg forum-troll? god luktesans du Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 haha artig tror jeg ikke ville ha skrytet på meg en Golf haha Lenke til kommentar
HansMarius Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Litt samme problemstilling jeg også, kan vel putte spørsmålet her.. Har en 2002 Audi A4 med samme motoren (1.8T) som jeg gjerne skulle hatt litt mer sprut i. Har per i dag rundt 215hk / 370nm, gjort på Flissundet (www.tuningspesialisten.no), men de er rimelig dyre, kunne godt tenkt meg 280hk kittet til TS-Racing Noen som vet hva dette inneholder? Hvilken turbo de bruker og sånt? Vil helst ikke miste bunndraget jeg har, som er rimelig bra per idag.. Har originalturboen, K03-saken, pluss komplett Ferrita effektanlegg med racekat og KN-filter, samt forsterket trykkplate/klutsj. Lurte på å oppgradere til K04, men denne vil ikke gi noen vesentlig effektøkning så vidt jeg har forstått. Tåler vel 230-240 ellerno? Noen som har tips på hva jeg kan gjøre videre? Alle forslag mottas med takk (Tror jeg ringer dem i morgen og hører, men alltids kult med forslag allikevel) Endret 19. april 2004 av HansMarius Lenke til kommentar
Opus Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 haha artig tror jeg ikke ville ha skrytet på meg en Golf haha Drittkasting om bilmerker er helt unødvendig. Det fører kun til provokasjon blandt brukere...Og hva er hensikten med det? Du nevner Golf...Ja, jeg har Golf, men tennte ikke av den grunn, men pga. at innlegget tydelig er ment for å provosere. Takk! Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 HansMarius; Et komplett k04 oppgraderingskit koster endel. Iogmed at du har gjort det meste allerede, er det ikke så mye du trenger. Men det er rett som du sier, k04 tåler mere enn k03, men det er ikke store forskjellen. Som nevnt så er det en kar i sarpsborg som bygger 340hk kit til 1.8t Han har det samme på sin egen bil, en rs3 Dersom du kommer til han med en orginal bil, tar han 65k for alt. Du har allerede gjort en hel masse, så det blir mye billigere. Når det gjelder innlegget til NirD er det i samme klasse som de fleste innleggene fra den kanten allerede, og er ikke verdt å kommentere ytterligere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 haha artig tror jeg ikke ville ha skrytet på meg en Golf haha Drittkasting om bilmerker er helt unødvendig. Det fører kun til provokasjon blandt brukere...Og hva er hensikten med det? Du nevner Golf...Ja, jeg har Golf, men tennte ikke av den grunn, men pga. at innlegget tydelig er ment for å provosere. Takk! i alle dager... det er da lov og ha personlige meninger om et bilmerke! Lenke til kommentar
HansMarius Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 drkaos; Hvordan er det med holdbarhet på dette? Trodde man måtte bytte stempler og råder og diverse om man skulle ha såpass mye? Har du noe kontaktinformasjon på han karen? Lenke til kommentar
FE3T Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Kan ikke fatte at dere tror fyren juger, INGEN juger vel på seg en VW Det blir jo nesten som å juge på seg Aids Må bare si beklager til VW elskerne på forumet men etter at jeg kom meg vekk fra VW verkstedet jeg jobbet på sliter jeg fremdeles med mareritt om gråtende kvinnfolk som fortvilet ville vite hvordan det kunne ha seg at de måtte koste på Caravelle`n sin 60k kr når bilen ennå ikke hadde passert 70k km. Hadde 3 slike tilfeller innen for en 14 dagers periode (problemet var forårsaket av VW`s vannpumper som slet av kamremmen når lagrene ble utslitt, noe som ofte hendte allerede ved 60-80K km. reseltated var som oftest knekte kamaksler,krokete ventiler og i værste fall krokete eller knekte råder) Andre typiske feil var def tennings låser, temp sensorer og bære armer i forstilling på Passat/A4/A6 (Vi skiftet containervis av disse på garantin da de ble utslitt i løpet av de første 25k km) Endret 20. april 2004 av FE3T Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 HansMarius; Holdbarheten er meeget bra. Han har selv kjørt med det kittet i en sesong. Masse drag og banekjøring. Han har selv uttalt at han har prøvd det så hardt som mulig for å se om han greide å ta livet av girkassa. Det har han da ikke greid. Så det holder nok. Nå lurer jeg på om ikke bytte av råder og stempler inngår i den pakken da.. Mener å huske det. Han heter Roy og nåes pr mail på; [email protected] Han kjører denne bilen... Og siden hans hos Cardomain er HER! Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Må bare si beklager til VW elskerne på forumetmen etter at jeg kom meg vekk fra VW verkstedet jeg jobbet på sliter jeg fremdeles med mareritt om bla bla bla... Og hva har dette med topic? Feil er det på alle biler. Du kan enten kjøre kjedelig og sikkert i en traust japse, eller kjøpe en bil med litt mer sjel og ha det morsomt. Slik som du definerer feilene på bilene i innlegget ditt, er det helt klart en feil som dekkes på nybilgarantien. Men den diskusjonen kan vi ta en annen plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå