adsfiklam Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Har hørt at man kan laste ned en hel webside med et program. Noen som har forslag til hvilket? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Syns og huske at Frontpage hadde en slags "Import Web Wizard", men jeg er ikke sikker. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Har hørt at man kan laste ned en hel webside med et program. Noen som har forslag til hvilket? regner med at dette ikke kommer til å ha noe å gjøre med ripping av sider Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 tror du kan bruke IE til dette. Du trykker på fil og lagre som elns, men da må du jo selfølgeli lagre alle sidene på siden, missforstod jeg? Lenke til kommentar
Campyy Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 hehe, dette er det best å gjøre i Adobe Acrobat du kan laste ned et helt nettsted og velge hvor mange "lag" nedover i siden du vil gå. anbefaler alle som skal gjøre dette å bruke opsjonen som lar deg holde deg til den samme serveren hele tiden eller så kan man uten at man vil det laste ned deler av andre sider pga linker på den opprinnelige siden. lykke til Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Adobe Acrobat Fint råd, sålenge man har Acrobat. Det koster dessverre noen kroner. Lenke til kommentar
huf Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Offline Explorer! Hvorfor har ingen nemt det? Det er ganske enkelt genialt. Kan du bestemme "lag" med oe? Ja. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Offline Explorer er det du trenger. Det er forresten PROGRAMVARE - og jeg flytter derfor posten til rett kategori Lenke til kommentar
Opus Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Tror du kan bruke Teleport Pro også. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Microsoft Word er et greit program å lagre nettsider i Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 nå har jeg ikke lagra så mange hjemmesider fra Internet før, men selv ville jeg lagret dem med Internet Explore eller den nettleseren du bruker. dette tror jeg er enklest uten å bruke tredje partsprogrammer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Tror enkelte missforstår her. Der personen ber om er et program der han kan laste ned websider med. Et slikt program heter wget og er egentlig basert på UNIX systemer, men har nå kommet i windows-version også. Dere kan laste det ned her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå