Gå til innhold

umiddelbar våpenskifte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror et par, om ikke alle av dere tar feil. Modellene er bare en visualisering av hva klienten din gjør. Om du har en modell som ser ut som ei jævla badeand, eller en skismøreboks, så skal ikke det ha noen innvirkning, da disse bare visualiserer det som skjer, og bringer det på skjermen din.

Mer enn dette vet jeg ikke. Det kan muligens være en bug eller exploit som er mulig å utnytte, men den vet jeg i så fall ikke om.

Lenke til kommentar
Jeg tror et par, om ikke alle av dere tar feil. Modellene er bare en visualisering av hva klienten din gjør. Om du har en modell som ser ut som ei jævla badeand, eller en skismøreboks, så skal ikke det ha noen innvirkning, da disse bare visualiserer det som skjer, og bringer det på skjermen din.

Mer enn dette vet jeg ikke. Det kan muligens være en bug eller exploit som er mulig å utnytte, men den vet jeg i så fall ikke om.

Stemmer forsåvidt, men mange servere godtar ikke uorginale "skins" da dette kan brukes som juks.

Svar til trådstarter, "q" er default tasten for og bytte mellom våpen uten bruk av tall/muse-hjul.

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...