Gå til innhold

Hva slags PSU følger med AVANTECH Medium Server

Anbefalte innlegg

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=112166&cks=PRL

Ser på kabinetter størrelse miditower.

Det må kjøpes på komplett.

Det skal være billig og greit.

Følger det med en OK PSU så er det et pluss da jeg sparer noen hundrelapper på dette.

Ut fra kriteriene over hopper jeg elegant over Q-Tec kabinettene og ser på et AVANTECH Medium Server Tower. Noen som kan fortelle meg om PSU-en som følger med er OK, og om den bråker mye?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PSU-en kan jeg ikke si noe om, da den hadde for få kontakter til de åtte diskene jeg har i kabinettet. Den ble fort byttet ut med en støydempet Enermax 431w PSU.

Men, kabinettet er aldeles genialt. Plass til 120mm vifte i front, liten boks for harddisk-fester, skruer og annet dill i bunnen av kabinettet, en hel del fester for vifter og mange andre finurligheter. Les testen på Ocshoot her -> http://www.ocshoot.no/avance.htm

Lenke til kommentar

Jeg har den versjonen som selges på komplett, viften i PSU'en er så godt som lydløs, det er en dør over alle 5.25" bayene untatt den øverste som "stealther" en cd-rom.

Det er også et sort deksel i front som kan vippes ned for tilgang til på-knappen og floppy.

Genialt kabinett som anbefales på det sterkeste!

Lenke til kommentar

Har selv samme kabinettet (men ikke likt det som er avbildet på ocshoot.no). Strømforsyningen er relativt stillegående, selvom jeg personlig kunne tenkt meg en annen vifte montert i den som standard som er enda mer stillegående. Kabinettet har mange funksjoner og er absolutt verdt prisen. Meget billig til å være et såpass funksjonsrikt kabinett. Det eneste minuset jeg kan se ved den originale strømforsyningen er at det "bare" leverer 300W. 350W hadde kanskje vært mer passende?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...