enden Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=112166&cks=PRL Ser på kabinetter størrelse miditower. Det må kjøpes på komplett. Det skal være billig og greit. Følger det med en OK PSU så er det et pluss da jeg sparer noen hundrelapper på dette. Ut fra kriteriene over hopper jeg elegant over Q-Tec kabinettene og ser på et AVANTECH Medium Server Tower. Noen som kan fortelle meg om PSU-en som følger med er OK, og om den bråker mye? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 PSU-en kan jeg ikke si noe om, da den hadde for få kontakter til de åtte diskene jeg har i kabinettet. Den ble fort byttet ut med en støydempet Enermax 431w PSU. Men, kabinettet er aldeles genialt. Plass til 120mm vifte i front, liten boks for harddisk-fester, skruer og annet dill i bunnen av kabinettet, en hel del fester for vifter og mange andre finurligheter. Les testen på Ocshoot her -> http://www.ocshoot.no/avance.htm Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 hva egner seg best - hvit eller svart floppy/optisk? Litt vanskelig å se av bildene. Skal jeg være helt ærlig så ser det stygt som huling ut... Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg har den versjonen av kabinettet som er på ocshoot testen, og jeg må si det står stil over kabinettet. Tror det på komplett er ganske identiskt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 men etter litt studering av bildet ser det ut som om det er deksler over den optiske bayen. Stemmer det, eller har de bare en drittstilig optisk enhet? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg har den versjonen som selges på komplett, viften i PSU'en er så godt som lydløs, det er en dør over alle 5.25" bayene untatt den øverste som "stealther" en cd-rom. Det er også et sort deksel i front som kan vippes ned for tilgang til på-knappen og floppy. Genialt kabinett som anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Da gåt vi for det. Mange takk for hjelpen alle sammen Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Har selv samme kabinettet (men ikke likt det som er avbildet på ocshoot.no). Strømforsyningen er relativt stillegående, selvom jeg personlig kunne tenkt meg en annen vifte montert i den som standard som er enda mer stillegående. Kabinettet har mange funksjoner og er absolutt verdt prisen. Meget billig til å være et såpass funksjonsrikt kabinett. Det eneste minuset jeg kan se ved den originale strømforsyningen er at det "bare" leverer 300W. 350W hadde kanskje vært mer passende? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Er Avance og Avantech det samme merket? Og i så fall, hvor kan en få fatt i den svarte versjonen av dette kabinettet? Så en del fetere ut dette enn den hvite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå