Mania Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Det er ingen lyd etter ny reinnstallering og med alle drivere innstallert fra en annen cd.Ingen antydninger til bemerkninger under enhetsbehandling.Det har dukket opp et høytalerlignende ikon nede til høyre OVER oppgavelinjen(altså ikke på denne) med et rødt kryss på. ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 21. april 2004 av Blib Lenke til kommentar
fizk Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Det er ingen lyd etter ny reinnstallering og med alle drivere innstallert fra en annen cd.Ingen antydninger til bemerkninger under enhetsbehandling.Det har dukket opp et høytalerlignende ikon nede til høyre OVER oppgavelinjen(altså ikke på denne) med et rødt kryss på. Høres ut som at du har mutet høytalerne. Prøv med Fn (nederst til høyre) samtidig som at du trykker F9 (eller den tastet som du justerer lyden OPP med). Lenke til kommentar
Mania Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Det er ingen lyd etter ny reinnstallering og med alle drivere innstallert fra en annen cd.Ingen antydninger til bemerkninger under enhetsbehandling.Det har dukket opp et høytalerlignende ikon nede til høyre OVER oppgavelinjen(altså ikke på denne) med et rødt kryss på. Høres ut som at du har mutet høytalerne. Prøv med Fn (nederst til høyre) samtidig som at du trykker F9 (eller den tastet som du justerer lyden OPP med). Takk for svar.Det finnes ingen knapp som heter FN.Og angående det ikonet som dukker opp med kryss over dukker kun opp mens maskinen starter opp eller noe sånt, for så å forsvinne igjen. Lenke til kommentar
Mania Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Nå har jeg funnet løsningen.For andre som måtte ha samme problem på denne type maskin , så kan man hente oppdateringen "download.zip" på denne siden: http://www.fujitsu-siemens.com/rl/services...eset_sound.html Endret 21. april 2004 av Mania Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Typisk Fujitsu Siemens.. må innstallere driverne separat etter å ha kjørt recovery. Jeg knotet også med lyden på min FS da jeg hadde den, og etter to forsøk greide jeg å innstallere riktige drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå