HackersEllite Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Hei.. Det kan godt hende dette blir litt dårlig forklart.. men.. =P Jeg er ganske fersk innen mysql, men vill alikvell prøve å lage en litt *bedre* side en dem andre.. Jeg prøver åfinne et type script som har disse spesifikasjonene; det skal være forskjellige bruker rettigheter; feks: Admin, Lavere, Lavere, osv... Man skal få tilgang till å lage sin egen bruker, skrive om seg selv, legge ut ett bilde osv.. Andre bruker skal få muligheten till å lese disse, og legge igjen en beskjed her. Man kan sende hverandre indre mel. Vis en bruker allerede er innlogget, skal han få tilgang till flere tjenester som jeg kan tilby.. Finnes dette..?? Er dette noe jeg kan få hjelp till... Takk for svar.. Vis nærmere info, kontakt meg gjerne... _________________ HackersEllite ¤ Graa 04 -------- can you ever prove that you excist..!!??!?? Lenke til kommentar
HackersEllite Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Men.. Kan brukeren lage sin egen profil der, litt om seg selv, legge inn et bilde av seg selv,. ol. Kan andre legge igjen beskjeder på disse profilene..?? Lenke til kommentar
ratata Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 ja... via forumet kan dei sende private meldingar til kvarandre ol. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 PHPNuke er et eneste stort sikkerhetshull! Bruk Mambo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå