smood Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Da var jeg nesten ferdig.. Begynner bare med workloggen nå jeg.. DEL1: Utskjæring av frontdør og plexi gikk fint.. fikk desverre ikke tatt bilder flere bilder:( ---- DEL2: Jeg fant ut at jeg ville ha flammer og et pentagram på plexiglasset.. her ser du da resultatet + litt under arbeid.. Og så ville jeg ha bort den sorte kanten, brukte thinner og fucka opp flammene:( Så jeg prøvde å lage nye, men det gikk ikke så bra, se selv.. ---- DEL3: Så kom jeg på at jeg hadde sett et kabinett med børsta plexi.. Så jeg tenke at jeg skulle prøve det istedet for å skjære ut nytt plexiglass:) så her ser du litt bilder av arbeidet.. Og så lakket jeg døren på nytt. Så var det montering Døren er ferdig, og klar for montering ---- DEL4: Den er ikke ferdig enda.. skal fikse den litt finere i kantene o.l.. Det kommer iløpet av de neste dagene stay tuned ____________________ Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Bilde 4 Bilde 5 Bilde 6 Endret 24. april 2004 av smood Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 blei veldig fint det. gleder meg til resten Lenke til kommentar
smood Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Takk.. Skal fikse litt bedre døren og sette inn plexi på samme måte på undersiden.. Håper det går like bra:) Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 bra den en kamerat av meg har også gjort det men bare på den nederste....gjør bildene litt mindre, er irriterende å måtte scrolle sidelengs får å se bilder osv. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Tja! Ble jo ikke så verst dette her Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Hei!!! Skal gjøre noe sånt, nede!!! skal gjøre d spessielt! tøft foresten, har en venn som gjorde samme med sin dør!! bare uten de fæstene du har laget.. tøft, stå på!!! Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Har den samme kabbisen selv, bare jeg har miditower. Har satt inn plexi forran cd-rommen jeg også, så det neste blir vel at jeg setter inn plexi nede òg. Bra jobba forresten Endret 16. april 2004 av Pain193 Lenke til kommentar
diversity Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 hvordan mekket du pentagrammet? *sikle* Lenke til kommentar
smood Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Jeg maskerte det og pussa med 240 pussepapir, så finpusssa jeg med 1000 papir etter på...Gjorde det samme med flammene... skal fikse litt på den senere idag...kommer sikkert mer... Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Ble bra pent... Keep up the good work! Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 det skulole vært en egen klasse for chieftech-moder i casemod compoene mener nå jeg pen jobb.. jeg liker plexi i fronten jeg har selv en chieftechmod pågående, men tror det er litt seint å starte worklog siden jeg ikke har bilder fra prosessen på det jeg allerede har gjort (som er ganske mye) men vi får se om den kommer med på neste casemodcompo Lenke til kommentar
diversity Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 hvor har du bildene? i og med de ikke er her.. må se litt på det pentagrammet.. har planer og å lage noe med et pentagram selv... Lenke til kommentar
smood Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 kan sende deg bildene på epost Lenke til kommentar
icer Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 kan sende deg bildene på epost Hvorfor ikke legge link til dem da? kanshe LIITTT enklere? Istedefor å lage en worklog og så ingen bilder.... Sitter jeg her og gleder meg til en Chieftech mod også er det ikke bilder! hehe Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 noen som har bildene som kan legge dem ut for han da??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå