Gå til innhold

nytt skjermkort i gammel pc....

sChEtTiL

Anbefalte innlegg

hei!

har en gammel HP (pavilion 7960) p4 1.4ghz 256rd-ram (HK-??) med geforce2 mx-400.

hvilket kort kan jeg putte inn for å få best mulig grafikk til minst mulig penger?

(da mener jeg billig, fx5200 eller noe sånt)

spiller frozen, cs og litt UT(ikke så morro med gf2)

takker.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei!

har en gammel HP (pavilion 7960) p4 1.4ghz 256rd-ram (HK-??) med geforce2 mx-400.

hvilket kort kan jeg putte inn for å få best mulig grafikk til minst mulig penger?

(da mener jeg billig, fx5200 eller noe sånt)

spiller frozen, cs og litt UT(ikke så morro med gf2)

takker.....

Geforce FX5200 er DÅRLIG!!

Har sikkert mange her som kan bekrefte det.

Du har ikke verdens raskeste PC så jeg anbefaler deg et Geforce 4 TIxxxx kort, eller ATI Radeon 9600 om du skal spille mye nye DX9 støtte spill.

Lenke til kommentar

Bygde en "kontor" PC til svigerfar. Puttet inn et fx5200, siden maskinen ikke skal brukes til spilling. Testet den litt før jeg leverte den. Tror faktisk å gå fra gforce2 mx400, til fx5200 ikke kan kalles å opgradere.

Dersom du greier deg med DX8, ville jeg prøvd å skaffet et brukt Geforce TI kort.

Ville også vurdert å kjøpe et dyrere kort, selv om maskinen din ikke ville greid å utnyttet det. For dersom du har planer om å oppgradere til ny maskin i nærmeste fremtid, kan du jo flytte kortet etter.

Endret av Sigurd2
Lenke til kommentar

Får med et program tror jeg ja ! et eller annet slags tweak program.. 9800PRO er absolutt et godt kjøp.. Det vil du nok ikke angre på.. Tror det kortet passer inn i pc`en! du kan jo høre med dem på mpx før du bestiller, om det passer ;)

Endret av ondfisK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...