Abruzzi Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Hei. Pliz hjelp meg. Jeg skal installere BF:V og den kommer til 3%... Da stopper den opp og "tenker" en stund mens den prøver å installere noe med animations. Så får jeg en feilmelding om at den filen ikke finnes eller noe sånt. Så stopper det hele å går ut. Hva kan jeg gjøre? Her er skjermbilde av det som skjer... Her finner dere bildet: www.geocities.com/godsnusen/trouble.JPG Endret 16. april 2004 av enden Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Endret emnefeltet litt jeg. Emnefeltet skal brukes til å beskrive innholdet i tråden. Beskrivelsesfeltet (det under) er til å ha annenrangs tilleggsinformasjon i. Mitt tips er å ikke bruke beskrivelsesfeltet med mindre du må I tillegg er denne posten feilplassert. Dette har ingenting med skjermforumet å gjøre, og vi har en egen del for spill - flyttes Timur: den kommentaren din er å regne for spam og koster deg gjerne en advarsel hvis jeg er i dårlig hummør... Endret 16. april 2004 av enden Lenke til kommentar
saamaas Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) får han dårlig hummør nå?? skjekk cd'en din om det rippe eller noko dritt paa den. Tilfelle kan du ta ein iso av cd'en(forhapentlegvis klarer du aa ta ein backup) og kjore iso'en gjennom deamon tool.. EDIT: leifern Endret 16. april 2004 av saamaas Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Timur: den kommentaren din er å regne for spam og koster deg gjerne en advarsel hvis jeg er i dårlig hummør... Jeg blir i utrolig dårlig humør av å se at folk må poste for å rapportere, i stedet for stille og rolig klikke "Report" Bare en oppfordring til dere moderatorer... Men nå bidrar jeg til trådavsporing.. Fy og fy. Ontopic: Må bare stille det vanlige spørsmålet: Er spillet brent? Hvis det er det, kjøp spillet i stedet. Endret 16. april 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Enten er dette en brent kopi med en eller flere manglende filer. Eller så har du problemer med cd`en eller CD/DVD rom. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Nei ikke brent... Ikke hatt noen problemer emd cd/dvd romen før. Lenke til kommentar
norrick Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Dårlig warez kopi? Hvis du har orginalen så kan du prøve å innstallere den hos en venn, tror ikke personen brånekter på å teste orginalversjonen av BFV. Om samme feil oppstår der så kan du ha en dårlig skive og den får du lettet byttet i butikken el. ved å sende den inn til eagames. Endret 17. april 2004 av norrick Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Ringer EA på mandag så sender jeg den inn og de sender nok ny. Prøvde på en venns data men der startet ikke installen en gang. (For dårlig data) Lenke til kommentar
Katumutso Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 det høres bra ut! Håper du får fiksa problemet! Lenke til kommentar
norrick Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Ringer EA på mandag så sender jeg den inn og de sender nok ny. Prøvde på en venns data men der startet ikke installen en gang. (For dårlig data) Uffada! Sitter her selv å koser meg med BFV på nettet, har ikke spilt noe annet siden spillet kom ut. Her i huset er det for alle penga! Endret 17. april 2004 av norrick Lenke til kommentar
Katumutso Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 lol! Selv har jeg ikke kjøpt det ennå men jeg spiller Batllefield 1942 på nett! En utrolig opplevelse! Hvem er enig Battlefield serien RULER?! Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Jeg er meget enig det. Mendet at dem sendte ut en ødelat cd til en forhandler godtar jeg ikke ennå. Får se om jeg liker spillet. HEHE.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå