Gå til innhold

Hjelp til å installere BattleField Vietnam

Anbefalte innlegg

Hei. Pliz hjelp meg.

Jeg skal installere BF:V og den kommer til 3%... Da stopper den opp og "tenker" en stund mens den prøver å installere noe med animations. Så får jeg en feilmelding om at den filen ikke finnes eller noe sånt. Så stopper det hele å går ut.

Hva kan jeg gjøre?

Her er skjermbilde av det som skjer...

Her finner dere bildet:

www.geocities.com/godsnusen/trouble.JPG

Endret av enden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endret emnefeltet litt jeg. Emnefeltet skal brukes til å beskrive innholdet i tråden. Beskrivelsesfeltet (det under) er til å ha annenrangs tilleggsinformasjon i. Mitt tips er å ikke bruke beskrivelsesfeltet med mindre du må ;)

I tillegg er denne posten feilplassert. Dette har ingenting med skjermforumet å gjøre, og vi har en egen del for spill - flyttes

Timur: den kommentaren din er å regne for spam og koster deg gjerne en advarsel hvis jeg er i dårlig hummør...

Endret av enden
Lenke til kommentar

får han dårlig hummør nå?? :p

skjekk cd'en din om det rippe eller noko dritt paa den.

Tilfelle kan du ta ein iso av cd'en(forhapentlegvis klarer du aa ta ein backup) og kjore iso'en gjennom deamon tool..

EDIT: leifern

Endret av saamaas
Lenke til kommentar
Timur: den kommentaren din er å regne for spam og koster deg gjerne en advarsel hvis jeg er i dårlig hummør...

Jeg blir i utrolig dårlig humør av å se at folk må poste for å rapportere, i stedet for stille og rolig klikke "Report" :roll:

Bare en oppfordring til dere moderatorer...

Men nå bidrar jeg til trådavsporing.. Fy og fy.

Ontopic:

Må bare stille det vanlige spørsmålet: Er spillet brent? Hvis det er det, kjøp spillet i stedet.

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

Dårlig warez kopi?

Hvis du har orginalen så kan du prøve å innstallere den hos en venn, tror ikke personen brånekter på å teste orginalversjonen av BFV.

Om samme feil oppstår der så kan du ha en dårlig skive og den får du lettet byttet i butikken el. ved å sende den inn til eagames.

Endret av norrick
Lenke til kommentar
Ringer EA på mandag så sender jeg den inn og de sender nok ny. Prøvde på en venns data men der startet ikke installen en gang. (For dårlig data)

Uffada! Sitter her selv å koser meg med BFV på nettet, har ikke spilt noe annet siden spillet kom ut. :love:

Her i huset er det

logo.jpg for alle penga!

Endret av norrick
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...