Magsf Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Powerled'en har aldri funka på pcen min så jeg prøvde å koble ut power switch, reset switch ++ (Alle de små ledningene! som skal kobles på pin'ene på hovedkortet.) Så huska jeg ikke åssen de stod før så jeg bare prøvde meg fram. Jeg prøvde massevis av ting men kom ikke fram til noe resultat. Pcen ville ikke på. Jeg har dette kabinettet: http://www.water-cooling.com/reviews/bt-85/page2.php Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Hva slags kabinett du har, har lite med saken å gjøre. List opp hvilket hovedkort du har så kan sikkert noen med samme hk gi deg et hint. Som oftest så står det enten under eller over pinnene hva som skal hvor, oftest med forkortelser, men man skjønner godt hva som er hva. Endret 16. april 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Magsf Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 men jeg har finni det ut selv nå så det ekke no stress! Lenke til kommentar
Magsf Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 En ting jeg lurer på: powerled'en funker ikke! Så er det noen som vet nøyaktig hvordan man installerer powerled switchene på et Asus P4C800 Deluxe hovedkort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå