Olethros Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hehe. Ryddige skrivebord er for tvilsomme. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 psilocybe: kule høytalere du har på pc nr.2! Tar eg ikke feil så hadde eg helt likt som fulgte med 486'n min. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Nei fy fann for et styr det var på rommet hans, Lurer på om han har hengt opp et skilt med teksten"Du går inn på eget ansvar" hei, ikke mobb. er ikke så lett å ha masse datastæsj på 4-5 kvadratmeter bord. olsen: jepp. kjører 800x600 på den lille saken.. kjekt å ha noe å se på når man spiller cs og er død. snowdog: tro det eller ei, jeg fant dem i en container (hvis det er de 1m høye, svarte du snakker om) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 snowdog: tro det eller ei' date=' jeg fant dem i en container (hvis det er de 1m høye, svarte du snakker om)[/quote']Det sa du bare for å skryte! Anyways det var selfølgelig de småe som er oppå skjermen. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 det var ikke en 12" vinyl som lå ved høyttaleren.. bare en plakat trykket på tykt papir.. her er forøvrig dagens bilde.. xp2000-maskin til venstre, p4 [email protected] i midten.. ca 500 cd'er og en 12" irc-skjerm til høyre.. og et salig rot over alt. ET BILDE Hmmmm. Har du knabba pulten fra skolen eller? Syntes jeg husker vi hadde noe liknende der Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Sånn ser pulten min ut. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Bob... henta du frem en 8 år gammel topic for å poste det der?... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ja, selvfølgelig. Har jo sykt fet pult og omegn. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg synes det var kreisi fett omegn du hadde der, Bob. Liker spesielt den boks-kjøleren du bruker til å ha Dr. Pepper i, det er virkelig digg å ha brusen kald. Ønsket meg en sånn til jul men fikk den ikke Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Er det ikke bare en rull med duct-tape? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Nei det er en sånn ny greie. Husker ikke hva den het, men den funker skikkelig bra. Samme konsept som den her, bare mye mindre samt dekker den ikke hele brusen: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg ser, og jeg ser, og jeg ser. Og jeg klarer ikke å la være å tro at det der er en rull med duct-tape. Sorry. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Nærbilde. Puttet boksen litt opp så dere ser grunnen til at jeg har beholdt Dr. Pepper boksen. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 To teknologiske vidundere møter hverandre. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Siden pulten ble så populær laster jeg opp nærbilde av hin siden av pulten også. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Her har vi et bilde av min. Det under pulten kom ikke med så det ser ganske ryddig ut. På skjermen står det en hemmelig melding de mest interlektuelle av dere kanskje skjønner. Jeg har pult på rommet mitt. Endret 9. februar 2011 av Pokey Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg greide å tyde den interlektuelle meldingen på skjermen din, Pokey Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Vi har jo en egen tråd for å poste slike bilder da Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ja det vet jeg godt, jeg postet i den nå nettopp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå