DjSlayer Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Take a guess Døde frosker? Hår fra en firfisle? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Ikke akkurat men altmulig egentlig. Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 psilocybe: er det en 12" vinyl som liger ved høytaleren din Lenke til kommentar
Blod Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 psilocybe: er det en 12" vinyl som liger ved høytaleren din ser nok sånn ut ja... :wink: Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 er det noe marked for at jeg og skal legge ut bilder av pulten min? den er ikke sååå imponerende.. men askebegeret mitt er imponerende. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Dere skulle sett pulten min på juleaften!!!! Det var helt ***** You name it! Tok bilde, men det forsvant Det er som regel alltid rotete her, men noen ganger er det til og med verre!!! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Min pult, for noen minutter siden .. :-D tihi Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 er det noe marked for at jeg og skal legge ut bilder av pulten min? den er ikke sååå imponerende.. men askebegeret mitt er imponerende. Ja, det vil vi gjerne se :-D Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 det var ikke en 12" vinyl som lå ved høyttaleren.. bare en plakat trykket på tykt papir.. her er forøvrig dagens bilde.. xp2000-maskin til venstre, p4 [email protected] i midten.. ca 500 cd'er og en 12" irc-skjerm til høyre.. og et salig rot over alt. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Det der så bare rått ut, psilocybe :-) Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 ikke verst psilocybe, nå _begynner_ du å nerme deg rommet mitt... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Min pult, for noen minutter siden .. :-D ***bilde*** tihi Du har jo herpa "Anlegget" ditt da. Skal ikke ha alle høytalerne foran deg. Jeg har kanksje ikke plasert mine så bra heller ,men der er det iallefall 2høytalere bak meg og resten foran meg. Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Vent et par timer, så får dere bilder av min pult Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Vent et par timer, så får dere bilder av min pult blir litt vanskelig når du er perm. banna.... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Nå har jeg ryddet opp, men det er litt rotete enda... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg har så dårlig plass på skrivebordet at jeg ikke har plass til så mye rot. Skal prøve å få lånt tilbake Ixusen . Akkurat nå står det 1x chieftec full-tower m/19"skjerm, en 2U server, to bærbare , 3 ms intellimouse v1, telesnor adsl modem, og en 3com router... glemte creative jalla 5.1 systemet . Det knapt om plassen, vurderer og sette chieftecen på gulvet, men sistgang ble det edderkopp vev inne i kabinettet . Jeg liker å oppbevare ting på gulvet 8) Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Min pult, for noen minutter siden .. :-D ***bilde*** tihi Du har jo herpa "Anlegget" ditt da. Skal ikke ha alle høytalerne foran deg. Jeg har kanksje ikke plasert mine så bra heller ,men der er det iallefall 2høytalere bak meg og resten foran meg. bah, bruker aldri surround greia uansett :-P Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hmm, føler meg EKSTREMT ryddig i forhold til alle andre! har riktignok rydda alt av pulten fordi eg sku ha lan her, men allikevel! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 ikke verst psilocybe, nå _begynner_ du å nerme deg rommet mitt... Nei fy fann for et styr det var på rommet hans, Lurer på om han har hengt opp et skilt med teksten"Du går inn på eget ansvar" Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hmmm, nå ser pulten min ryddig ut. oppholdsrommet mitt er jo rent og pent i forhold til deres Men det er kanskje fordi hele familien må gå gjennom her når de skal dusje da... Mamma har en stygg tendens til å mase på at jeg må rydde her Gleder meg til Pappa skal fjerne dassdøren her, og sprenge seg ut på utsiden av oppholdsrommet mitt. DA kan jeg få skikkelig plass her til nerdetingene mine. psilocybe: Har du en egen skjerm til IRC? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå