Gå til innhold

Rot rundt pulten? Neida :D


SirHartge

Anbefalte innlegg

Quote:


On 2002-04-06 02:42, Napoleon skrev:

SirHartge!


Du har samme kabinett som meg!
:grin:
Addtronics rocks!

Du må være den første jeg har sett i denne store verden som har det kabinettet.

Jeg har borret mange små hull til en 12 cm vifte på siden, rett over CPU. Det kjøler prosessoren kolosalt bra!


 

Kvalitet:D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Hei siden jeg bor på hybel og av den grunn ikke har så stort skrivebord, så begrenser det seg hvor rotete det er på pulten, Men for det meste har jeg stabler med cd som begynner å bli faretruende høye nå, diverse joystick og spillkontroller, masse Utskrifter i tilknytning til sPillet ANARCHY ONLINE (det spillet rocker). jepp resten ligger spredd rundt på hybelen hehe

 

mvh

nerdlight

Lenke til kommentar

hehe prøvde planetarion men ble ikke helt bitt av basillen, det var jo bare tall som føk over skjermen, dessuten liker jeg bedre å forske og å lage et godt forsvar, før jeg angriper, men på en natt var alt jeg hadde laget utradert av noen sinnsykt svære horder med angripere, minte meg litt om multiplayer C/C eller Total annihilation he he

 

så da mistet jeg litt av piffen og gikk etterhvert over til AO, der trives jeg mye bedre, men det er jo et helt annet spill :smile:

 

mvh nerd-light

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-25 15:44, nerd-light skrev:

hehe prøvde planetarion men ble ikke helt bitt av basillen, det var jo bare tall som føk over skjermen, dessuten liker jeg bedre å forske og å lage et godt forsvar, før jeg angriper, men på en natt var alt jeg hadde laget utradert av noen sinnsykt svære horder med angripere, minte meg litt om multiplayer C/C eller Total annihilation he he




 

ER ganske kult da, sosiale delen på irc er best da.. Laaaange netter forann skjermen.. R5 slutta jeg som #30 galaxy top10..

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hadde jeg bare hatt et digitalkamera skulle jeg har vist dere skumle bilder til å få mareritt av.

Jeg har okkupert kjelleren, som inkluderer to rom på 5*9 meter, og det ene er så rotete at jeg har stiftet opp et teppe forran åpningen til den andre rommet (ikke dør der), og jeg har ikke vært der inne på ca et halvt år. Jeg har flotte gardiner av Bossekker, og tre laken på den ene veggen, som er lerret til videokanonen (200 tommer :smile: ). Kjøleskapet står midt i rommet, og bak to av sofaene er det en samling av flasker på ca 50-100 (varierer).

Masse ting og tang på golvet, og før i dag kuttet jeg meg på foten da jeg tråkket på noen metallbiter fra et tower (slike du trykker ut til comport og usb osv) Under bordet midt i rommet står 3 av pc-ene, og nummer 4 er i posten. I det avstengte rommet er det 2 eller 3 486'er som jeg planlegger å fikse. Bak lerretet står det stablet forsterker, dvd-spiller, to videospillere, og en playstation, og fra forsterkeren går det ledninger til fronthøytalerene, til centerspeakeren (som jeg har stiftet i taket), og bak til satelitthøytalerene som står 7meter bak.

Det går også audio ledning til pc1, og video ledning fra TV-out'en til forsterkeren (AV-reciver). Ledniger går også fra forsterkeren til tv'en som står på gulvet bakerst i rommet mot veggen (29"), og ledninger til videokanonen som er teipet til to bord som er stablet oppå hverandre. Jeg tror jeg har ca 35 meter phono kabler langs veggene der nede.

 

Skulle gjerne hatt bilder å vise dere, men sånn luksus må dere klare dere uten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...