sjanten Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 støvsamler? ingen bruk for kabinettvifter der, nei :razz: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. april 2002 Forfatter Del Skrevet 3. april 2002 nesten? Er nok en myte at jenter er ryddigere enn gutter. Lenke til kommentar
Mari_ Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Hva? Skjonner ikke hva du mener? Du skulle ha sett resten av leiligheten! Husk, det er bedre a system i rotet, enn rot i systemet! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. april 2002 Forfatter Del Skrevet 3. april 2002 Er på pulten alt rotet samler seg. Er ganske ryddig resten av leiligheta. Lenke til kommentar
Mari_ Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Ikke i var leilighet! Her er det rot og data ting over alt! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. april 2002 Forfatter Del Skrevet 3. april 2002 Hehee!! Godt å høre, det er ikke alltid det ser like bra ut her da.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 jeg har rydda på pulten min jeg (utrolig hva men finner da egentlig .. ) Lenke til kommentar
lwtvh Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Det finnes folk som godt kunne trengt et besøk av mor av og til... :smile: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 lwtvh : hvordan ser din pult ut da?? Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Quote: On 2002-04-03 14:05, SirHartge skrev:nesten? Er nok en myte at jenter er ryddigere enn gutter. Det kan jeg skrive under på - samboeren min og jeg har hver vår pc-pult i samme rom og selv om min pult kanskje ikke er strøken så ser hennes f**n ikke ut - rot og ræl over hele pulten! En kort oppsummering av det som jeg umiddelbart ser på pulten hennes (altså bare det som er oppå selve pulten): - Tomt malingspann med tapet og limrester i! (har nettopp pussa opp, men dog!) - Haug med fotografier - Tresleiv (suvenir) - Lampe - Karameller - Diverse penner / tusjer / blyanter og sånt - Løse ark / regninger / avisutklipp / post-it o.l. - Kalkulator - En bunke minidisc'er strødd utover uten noe som helst system - 10-12 CD'er (både musikk og data) - Løse midi-kabler - Ullgenser - 2 tomme brusflasker (1 Fanta og 1 Virgin Cola light - nettopp vært i England :smile: ) - En tom risifrutti-boks + pc-høyttalere, mus, tastatur og skjerm! Det er jammen bra (for henne - og meg!) at hun har andre egenskaper som veier opp for rotet hennes... Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Quote: Det er jammen bra (for henne - og meg!) at hun har andre egenskaper som veier opp for rotet hennes... kanskje tingen er at jenter ikke er no særlig ryddige på steder som de anser som _private_ (pcpult, sminkebord, og hvadvedjeg), mens steder som er "public" er det en annen sak! (?) Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Et ryddig skrivebord tyder på sykdom :razz: Hos meg ser det også helt jævlig ut, men jeg har ikke kamera... Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Quote: On 2002-04-06 01:30, C. Alshus skrev:Et ryddig skrivebord tyder på sykdom :razz: Jeg er en svært syk mann. Hjelp meg! [ Denne Melding var redigert av: zuperMensch på 2002-04-06 01:32 ] Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Hoho! Jeg fikk rydda for noen dager sida, så den delen jeg gjør lekser på, er prikkfri. Bare MP3'n som jeg har slengt der nå, og en skål, og noen headset, og en notiskblokk, og en gammel laserpenn, og en brent CD, og en lommelykt, og en skrutrekker, og lommeboka, og en nøkkelring, og en vifte, og en skru-ting. Var ikke så ryddig likevel. :sad: Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Quote: On 2002-04-06 01:36, sosohal skrev:Var ikke så ryddig likevel. :sad: Da, min gode mann, da er du syk. hehe... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 6. april 2002 Forfatter Del Skrevet 6. april 2002 Noen dager etter rydding ser det like ille ut.. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 La merke til axe deon er det axe galactic?? Lenke til kommentar
Napoleon Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 SirHartge! Du har samme kabinett som meg! Addtronics rocks! Du må være den første jeg har sett i denne store verden som har det kabinettet. Jeg har borret mange små hull til en 12 cm vifte på siden, rett over CPU. Det kjøler prosessoren kolosalt bra! Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 mitt spiose bord GOOOOOOD PLAAAAAAAS befinner det seg nå en taisol kjøleribbe 92mm vifte 2 80mm vifte half life cd cover vekke klokke 2 middags talerkner microfon kniv is papir lomme bok masse data utstyr boxer pc blader skruer cd mappe axe galactic tom kjeks pakke 30 smilier cola 1 cola flaske og 2 fanta disketer cdr sokker dass papir lurer på hva de som leser dette tenker nå (er forkjøla) :razz: star craft cd cover brus korker overalt skru trekkere 8 stk usb til ps2 apdapter tusj til å skrive på cd plate med meller papir livet mitt neida går på skole og da :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå