Lufen Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 her skjekk denne til og med selv laget pass på, bildet er stort Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) ? wtfuckle? Endret 16. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 skit nå i hva det er da, er bildet no bra? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Skal jeg være ærlig? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Skal jeg være ærlig? tror det er best ja er dette abtract 3D? noe sånt ja Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Ok, ser ut som det er første gang du har gjort noe i nærheten av 3D-modellering/rendering her, am i right? Helt ærlig: det der er søppel. Vridd dings (3 sekunders hurtigfikling med mus) uten tekstur/farge/overflate med stygg lyssetning, dessuten er det så dårlig kvalitet på renderen at jeg lurer på om du i det hele tatt har sett i instillingene, no offence, du er tross alt ny i dette Foreslår at du ser på noen tutorials til det 3D-progget du bruker og "leser deg til visdom" Er dette maya, 3Dstudio MAX eller lightwave (osv. osv.) er det en million å ta av, bare prøv google Endret 16. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Dawg Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Skal JEG være ærlig så sugde det, hvorfor lage en tråd om sånt? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Ok, ser ut som det er første gang du har gjort noe i nærheten av 3D-modellering/rendering her, am i right? Helt ærlig: det der er søppel. Vridd dings (3 sekunders hurtigfikling med mus) uten tekstur/farge/overflate med stygg lyssetning, dessuten er det så dårlig kvalitet på renderen at jeg lurer på om du i det hele tatt har sett i instillingene, no offence, du er tross alt ny i dette Foreslår at du ser på noen tutorials til det 3D-progget du bruker og "leser deg til visdom" Er dette maya, 3Dstudio MAX eller lightwave (osv. osv.) er det en million å ta av, bare prøv google hmm kanskje jeg holder på med å lese meg til "visdom"? er maya ja, men siden det er det første bildet jeg lager da på egenhånd(uten torturial så er jeg ganske fornøyd) Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) ...og vi ønsker bedre lykke neste gang! EDIT: No offence.. Endret 16. april 2004 av Mikka Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Ikke la deg knekke av kritikken herfra Lufen, du burde kanskje ikke vise fram alle bildene dine her. Standarden på briefing her på forumet er ganske høy (EDIT: ja, det vet du sikkert da du har endel innlegg). Men det ser ut som du har testet ut mange funksjoner i Maya, og det er bra. Prøv og se-metoden funker flott. Hilsen en Lightwavebruker. EDIT2: Se hjemmesiden min (signaturen) for noe av det jeg har laget. Endret 16. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 SERIØST DET DER SUGDE!!!!! DET FORESTILLER JO INGENTING FFS! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Bedre enn hva jeg får til iaffal (om en ikke sammenlikner det med glock-aimen min i CS - da suger det:---------). Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) <[47]> - Hva forestiller du? Forøvrig likte jeg ikke figuren så godt, men det var ikke såå ille. Og Daniel, jeg eier deg på aim_map_glock. Edit: En liten skriveleif hadde sneket seg inn. Endret 16. april 2004 av DiMiles Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 hmmkanskje jeg holder på med å lese meg til "visdom"? Så bra da er maya ja, men siden det er det første bildet jeg lager da på egenhånd(uten torturial så er jeg ganske fornøyd) Joda, det er vel og bra det, men du skjønner hvorfor dette ikke er "lagetråd-materiale"? Det er alltids en læringskurve når man lærer noe nytt, og i starten blir det aldri spesiellt vellykket. For all del post hva du vil, men kanskje slike eksperimenter ikke er "postemateriale"? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Så glad den gutten var da. :--------------p Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 viss du lager en ny en så kan du jo poste den på dette forumet http://gfxdesigners.com/phpBB2/ notis til mod:hw.no mangler en kategori for dette så eg synes det forsvarer "reklamen". dessuten så har andre fått lov til av mod... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå