Gå til innhold

skjekke dette selvlagde bilde

Lufen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, ser ut som det er første gang du har gjort noe i nærheten av 3D-modellering/rendering her, am i right? Helt ærlig: det der er søppel. Vridd dings (3 sekunders hurtigfikling med mus) uten tekstur/farge/overflate med stygg lyssetning, dessuten er det så dårlig kvalitet på renderen at jeg lurer på om du i det hele tatt har sett i instillingene, no offence, du er tross alt ny i dette :) Foreslår at du ser på noen tutorials til det 3D-progget du bruker og "leser deg til visdom" ;) Er dette maya, 3Dstudio MAX eller lightwave (osv. osv.) er det en million å ta av, bare prøv google :thumbup:

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Ok, ser ut som det er første gang du har gjort noe i nærheten av 3D-modellering/rendering her, am i right? Helt ærlig: det der er søppel. Vridd dings (3 sekunders hurtigfikling med mus) uten tekstur/farge/overflate med stygg lyssetning, dessuten er det så dårlig kvalitet på renderen at jeg lurer på om du i det hele tatt har sett i instillingene, no offence, du er tross alt ny i dette :) Foreslår at du ser på noen tutorials til det 3D-progget du bruker og "leser deg til visdom" ;) Er dette maya, 3Dstudio MAX eller lightwave (osv. osv.) er det en million å ta av, bare prøv google :thumbup:

hmm

kanskje jeg holder på med å lese meg til "visdom"?

er maya ja, men siden det er det første bildet jeg lager da på egenhånd(uten torturial så er jeg ganske fornøyd)

Lenke til kommentar

Ikke la deg knekke av kritikken herfra Lufen, du burde kanskje ikke vise fram alle bildene dine her. Standarden på briefing her på forumet er ganske høy (EDIT: ja, det vet du sikkert da du har endel innlegg). Men det ser ut som du har testet ut mange funksjoner i Maya, og det er bra. Prøv og se-metoden funker flott. :thumbup:

Hilsen en Lightwavebruker. :)

EDIT2: Se hjemmesiden min (signaturen) for noe av det jeg har laget.

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
hmm

kanskje jeg holder på med å lese meg til "visdom"?

Så bra da :)

er maya ja, men siden det er det første bildet jeg lager da på egenhånd(uten torturial så er jeg ganske fornøyd)

Joda, det er vel og bra det, men du skjønner hvorfor dette ikke er "lagetråd-materiale"? :) Det er alltids en læringskurve når man lærer noe nytt, og i starten blir det aldri spesiellt vellykket. For all del post hva du vil, men kanskje slike eksperimenter ikke er "postemateriale"? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...