Dominator88 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Hei jeg har en 96 Yamaha yz 80 med 26hester og kunne tenke meg noe mer... har ikke så peiling på området så kom med tips Takker på forhand for alle svar Lenke til kommentar
IceBox00000 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hei jeg har en 96 Yamaha yz 80 med 26hester og kunne tenke meg noe mer...har ikke så peiling på området så kom med tips Takker på forhand for alle svar sjekk svanen og demperen for plomberinger, sjekk også luftfilteret om det er maksimalt åpnet. Hvis du er på jakt etter ennå mer effekt så kan du jo dreie sylinder volumet større osv. da må du kjøpe større stempel. Husk å dyse opp. det er livsviktig Lykke til Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 tviler på at det er plomber i enn crosser? men jeg kan ta feil Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 effektanlegg pleier å gi litt, ville heller kjøpt det enn å fjerna plombene siden det har noe med hvor stor motstanden skal være å sånn. men det er lite å tene i grunnen så jeg ville solgt å kjøpt en 125 cc eller noe Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 hva er en svane?????? hvor ligger den???? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 svane er en fuggel som flakser rundt, svanehalgsen er det som kommer ut forran på sykkelen ut av blokka å går rudnt på sida. den er tjukkere en resten av eksosanlegget Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Vet ikke om du får 100cc trimmsett til YZ80, men det kunne kanskje vært noe? Du kan jo også borre opp sylinderen, men det er sikkert ikke såå mye å tjene på det. Du kan sikkert gjøre masse for å få mer effekt: Filing av utblåsning, kapping av stempelskjørt (på innsugssiden), max porting av sylinderen, planing av topp, letting av svinghjul, planing av topp, sette på boyeson carbon-reeds, større forgasser, vakumboks, octanbooster.. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 på crosser er det tatt ut maks fra før, så det er nok lite av det der du kan gjøre.. skal du ha noe som skal gå bedre er det beste alternativet å kjøpe 125 cc crosser eller eventuelt 250 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå