OeO Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Skulle sjekke litt priser på hardisker, men på mange eksterne maxtor hardisker her ser dere et eksempel... dette er veldig irriterende, at 1008 kr skal gå igjen så mange ganger... Lenke til kommentar
z00l Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Helt enig!!! Har sjekket prisen på Maxtor 300GB de siste 4 månedene, og det stemmer jo overhodet ikke med den prisen mange av webshopene faktisk har. -z00l- Lenke til kommentar
OeO Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 doh, så ikke den meld fra om feil, men uansett, denne feilen går igjennom i MANGE produkter... Lenke til kommentar
jocke Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Skulle sjekke litt priser på hardisker, men på mange eksterne maxtor hardisker her ser dere et eksempel... dette er veldig irriterende, at 1008 kr skal gå igjen så mange ganger... Jepp, det er feil i prisguiden Endret 16. april 2004 av jallakim Lenke til kommentar
z00l Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Har lært meg det å "ikke" stole på prisguiden. Det er sant som du sier at dette går stort sett over hele linja med produkter. Ikke det at det gjør meg noe å klikke innom 4-5 webshoper. -z00l- Lenke til kommentar
amund Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Det har beklageligvis oppstått en feil på en rekke produkter i dag fordi jeg konfigruerte prisguiden feil når jeg la til en ny webshop i går. Feilen er allerede rettet (i konfigurasjonen), men dette har dessverre ikke innvirkning på sidene våre før en ny prisoppdatering kjøres i natt. Beklager dette på det sterkeste! Mvh, Amund Lenke til kommentar
OeO Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 skal prøve å tilgi deg Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Hvis det er ekstern du leiter kan du jo alltids kjøpe et "kabinett" til en vanlig HD som du da omgjør til en vanlig Meget lett, kunne beklagligvis ikke finne en guide til deg, men fant et eks av et HD-"kabinett" du kan bruke. I tilegg kjøper du også da selvfølgelig en vanlig IDE hd, penger spart -Lykke til- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå