Releazme Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Har er lite problem her... Etter å ha avinstallert Far Cry prøvde jeg å installere det på nytt på samme disken som jeg hadde installert det på tidligere, bare at denne gangen fikk jeg beskjed om at jeg ikke hadde plass på disken. En merkelig melding med tanke på at jeg 2 minutter tidligere hadde avinstallert det samme spillet. Disken er på 53 gb og er èn av to partisjoner på en 120 gb disk. For øyeblikket er 43 gb brukt, og jeg her ca 5 gb ledig (ifølge foldersize programmet). Hvor i svarte er de siste 5 gb? Jeg har forsøkt forskjellige diskverktøy og kjørt ulike analyser på disker (bla windows sin disk doktor og norton utilities disk doktor). Ingen av disse fører meg nærmere de savnede 5 gb... Min teori er at noe galt har skjedd da jeg avinstallerte Far Cry. Men hva? Og hvordan kan jeg få fikset det? Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 1. reboot. 2. slett alle temp-filer og alle filer i alle temp-kataloger. 3. slett katalogen du installerte FarCry i. 4. tøm søppelkurven/recycle bin. 5. reboot. 6 reinstaller FarCry. Lenke til kommentar
Releazme Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 det var stort sett det første jeg gjorde...men til ingen nytte... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Hvor har du swap-fila di? (pagefile.sys vises dersom du velger vis alle filer osv.) Lenke til kommentar
Releazme Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 hmmm...finner ingenting hvis jeg søker etter pagefile.sys...har på "vis skjulte filer og mapper". Hvor burde den vært? Søker jeg på pagefile finner jeg pagefileconfig som ligger i windows\system32. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Den bør ligge på root-dir på enten c eller d. Regner med at det er XP du kjører som OS? Du kan fint installere FarCry på d-partisjonen btw. Lenke til kommentar
Releazme Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 finner den hverken i rota på C D E eller I hvor alvorlig er det at jeg ikke har denne? hehe...vet jo at jeg kan installere far cry både på D og E...men jeg vil ha mine 5 gb tilbake!!! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Prøvd å defragmentere?? Lenke til kommentar
Releazme Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 holder på...57% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå