Gå til innhold

Arrangører


Anbefalte innlegg

Om du er en arrangør, så vil jeg gjerne at du tar en titt på linken under her, og deretter kommer med en liten tilbakemelding.

Til dere som ikke er arrangører så angår dette ikke dere så mye.

Så ser helst at tråden blir benyttet til å diskutere dette emnet, og at vi ikke sporer helt av en plass inni her, som vi allerede har gjort på flere av de andre trådene.

[url="http://www.offroadlan.org/lan/index.html"]http://www.offroadlan.org/lan/index.html[/url] Endret av Techpoint
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er med jeg. Kan evt. stille med server til web/shell/dns/database/whatever som tilhører datapartyet mitt.

 

 

Er også stiftet en organisasjon (Hyperion, eller Norsk Forening For Fantaiske Fritidsinteresser {www.n4f.no}) som har bl.a. datapartyer som satsningsområde. Det ville være en naturlig del av dette, men det blir jo endel mer papirarbeid for å "bli medlem".....

 

 

http://globeorg.globelan.net <-- ligger vedtektene for GlobeORG, som er den ideele organisasjoen vi har stiftet for å arrangere datapartyer og mye annet vi måtte finne på.....

Lenke til kommentar

Ser bra ut.

 

Det blir registrert nytt domene/webhotell til denne organisasjonen.

 

Hyperion er ikke en aktuell organisasjon å dra inn i dette, da denne ikke er ideel for datapartyer, men for så mye mer, som også får større oppmerksomhet enn datapartyene.

 

Vi var blandt annet med på å forme vedtektene på det første møtet, det bar allerede da preg over at dette ikke var noe som datapartyorganisasjoner ville dra særlig nytte av.. Det er også flere organisasjoner som jeg kjenner til som lurer på hvor det blir av disse såkalte midlene, uten at jeg skal begi meg mer inn på dette.

 

Vi skulle fått til ett møte med arrangører, blir vel vanskelig å få til ett møte irl, men hvertfall ett nettmøte. Hvor vi kunne diskutert litt åssen alt skal legges opp, vedtekter osv..

 

Organsisasjonen jeg står bak er heller ikke demokratisk, og dette var en av hovedgrunnene til at vi meldte oss ut av hyperion, selv om de ønsket at vi skulle opprette en datterorganisasjon for å få dette til, da de ønsket våre medlemslister.

 

Så derfor vil jeg at denne organisasjonen skal være uavhengige av om medlemsorganisasjonene er demokratiske eller ikke.

 

Hva synes du om dette?

Lenke til kommentar

LANsiden.no har alltid vert en portal for både deltakere, arrangører og andre interesserte.

 

Alle de funksjonene som refereres til her og flere spennende nyheter har vert planlagt for en ny versjon av LANsiden.no.

 

Arbeidet med den nye versjonen er nå foreløbig stoppet, grunnet LANsiden.no og et annen nytt portal prosjekt er i debatt om å sammen starte en ny og større portal.

Lenke til kommentar
LANsiden.no har alltid vert en portal for både deltakere, arrangører og andre interesserte.

 

Alle de funksjonene som refereres til her og flere spennende nyheter har vert planlagt for en ny versjon av LANsiden.no.

 

Arbeidet med den nye versjonen er nå foreløbig stoppet, grunnet LANsiden.no og et annen nytt portal prosjekt er i debatt om å sammen starte en ny og større portal.

Hvem driver Lansiden.no da? finner ikke noe info om dette noen plass.

 

Cluet med Languiden.net er at den skal drives av arrangørene som er medlemmer, og det skal være ett kvalitetsstempel.

 

Lansiden.no lar alle arrangører som vil bli medlem, det er ikke vår hensikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...