Dominator88 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Hei jeg har en 86mod Volvo 360 2.0 med 101hester...ikke så mye nei så lurte jeg på om jeg kunne gjøre noe serlig for å få litt mer power for en billig penge er det mulig å chipe bilen??eller luftfilter gir det noe serlig effekt eller 2" eller 2,5" eksos?? Jeg har ikke så peiling på område så alle kom med tips. Takker på forhånd for alle svar Endret 16. april 2004 av Dominator88 Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Samme forslag til deg som til alle andre med førstegangsbiler fra 80-tallet med mekanisk innsprut/gassere. Bytt luftfilter, og åpen eksos. Noe mere enn det koster mer enn det smaker, samt at det rett og slett ikke er verdt det. Kjøp heller en bil egnet for trim neste gang. Lenke til kommentar
Dominator88 Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Vil dette øke effekten noe?? ca.5-10hp?? Vil det bli noe "fetere lyd"?? Endret 16. april 2004 av Dominator88 Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Omtrent no slikt ja. Men rake rør uten dempere får du ganske tøff lyd fra de gasser motorene.. Lenke til kommentar
Headmasta Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 GIK Turbo levere turbokit til de aller fleste motorer. Det er litt jobb og koster stor sett mellom 10-20.000, men da snakker du ihvertfall en veldig bra økning i effekt. Men husk på at da må resten av bilen henge med sikkerhetsmessig, noe som igjen kan komme til å koste en del... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå