Khalifen Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg har testet ut demoen og synes det var fett, men spiller noen andre det her og er det noe å bruke 250 kr på? Lenke til kommentar
PoW Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 jeg spiller Deer hunter 2k4... det er ganske gøy... Spiller en del på nettet... Lenke til kommentar
brekkmiddel Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Har spilt DH2004 masse. Synes det er kult som bare det. Men jeg anbefaler deg å prøve Trophy Hunter 2003. Flere forskjellige våpen, flere transport midler, sikkert 10 forkskjellige dyr å jakte på. Alt fra ulv og bjørn til elg og rein. Jeg synes TH2003 gir mer variasjon. Link til demo: http://www.microprose.com/games/trophy_hun..._pc_simulation/ Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Demoen var helt ok, men har du noen gang jaktet i real life er det lisom ikke det samme... Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Demoen var helt ok, men har du noen gang jaktet i real life er det lisom ikke det samme... Å gjøre ting i virkeligheten blir ikke det samme som å gjøre det i spill uansett. Lenke til kommentar
djrack Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 nwi nwi. er ikke det vett'u. holder på å laste ned demoen nå. altså (th). håper det er kult :-D Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 TH2k3 er det eneste ålreite jaktspillet. Jeg er så langt det går an å komme fra et jaktmenneske, men liker spillet pga av rollespillelementene Lenke til kommentar
stidz Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 jakt er veldig gøy og spennende syntes jeg. er ikke gammel nok til og jakte alene enda men har bestått jaktprøven og er en jeger. har jo jakta noe sammen pappa og skutt noen fugler som henger på veggen er. men neste år da blir det rådyr og da skal jeg bli en deer hunter . så må vel spille det litt da. laster ned demo nå. Lenke til kommentar
djrack Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 sitter og spiller th2k3 nå jeg. spiller nesten bare på inernett da. det er det som er kulest da. ja, det er ganske spennende og bare gå rundt og plutselig finne et dyr, hvis dere kjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Å gjøre ting i virkeligheten blir ikke det samme som å gjøre det i spill uansett. Ikke si det. Jeg synes DETTE klippet fra "virkeligheten" kan minne ganske mye om GTA3... Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 bdd: Jeg gir meg! Den var Konge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå