b-real Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Hei. Etter at mitt hovedkort tok kvelden så sitter jeg og ser på hovedkort. Som EPoX fan så sitter jeg og sikkler på EP-4PCA3+. Men så kommer jeg over en liten spennende ting i spessifikasjonslisten til EP-4PCA3+: 5 PCI slots - 1 AGP (AGP 8X 1.5V graphics card only) Altså, 8X AGP skal da være bakoverkompatibel til 4X AGP? Eller fungere virkelig bare 8X AGP kort på EP-4PCA3+? Lenke til kommentar
Eplenektar1 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Det er jo ganske normalt at i bios er det en innstilling som lar deg velge om du vil ha 1x, 2x, 4x, 8x agp... Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Tror nok kortet er bakoverkompatibelt. Høres usansynlig ut at kortet ikke støtter annet en 8x Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Tror nok kortet er bakoverkompatibelt. Høres usansynlig ut at kortet ikke støtter annet en 8x Ville jo være idiotisk om det ikke var bakoverkompatibel, men better safe than sorry. Sender en mail til epox og ser om de svarer. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) hekta meg opp i tema ang. det kortet engang jeg også + kun 1.5volt - men jeg ser på testsider at AGP 4x/8x slot (1.5V only) ...litt firvirrende er det også når det skrives Expansion slots 1x AGP Pro 4x/8x slot (0.8V/1.5V only) ...kilde til usikkerhet, men at den er "låst" på kun 8x er utelukket såvidt jeg forstår. Endret 16. april 2004 av Zink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå