mandela Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Brannmurer har en tendens til og være "pain in the ass" popper opp alt mulig som du må trykke ja eller nei på osv gjelder ikke sygate personal firewall (freeware) og AntiVIr (freeware). Bra kombo Lenke til kommentar
tozer Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) gjelder ikke sygate personal firewall (freeware) og AntiVIr (freeware). Bra kombo Har ikke prøvd de så jeg veit ikke, de er sikkert bra. Endret 16. april 2004 av tozer Lenke til kommentar
pc-killer1317 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Undrer meg litt over at flere ikke bruker Kerio Firewall. Det er den beste gratisfirewallen jeg har prøvd til nå (har testet zonealarm og sygate sin også). Man kan stille inn på om et program skal få lov til å sende eller motta informasjon fra nettet og/eller lan. Man kan bestemme hvilke programmer som får lov til å starte andre programmer, eller hvilke exe filer som får lov til å endres. I tillegg har den en IDS funksjon (trur ingen av de andre gratisfirewallene hadde dette, er dog ikke sikker). Jeg bruker den i tillegg til smoothwall. Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Hmmm...åssen er det egentlig å ha flere brannmurer? Får man aldri noen konflikter da? Lenke til kommentar
MantaRay Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 WinXP sin firewall duger fint den, den gjør jobben som den skal. De fleste tester viser vel at Windows' firewall er bare no tull, ikke mye beskyttelse der... ZoneAlarm er forøvrig bra, selv bruker jeg Sygate Personal Firewall Pro (non-Pro versjonen er gratis forøvrig) og synes den er best. Kombinerer denne med Norton Antivirus 2004, samt blokkering av de fleste porter i ruteren - gir meg ihvertfall en rimelig god sikkerhet (selvfølgelig rom for forbedringer her også, hardware firewall er jo tingen btw: som andre poengterte tidligere, Firewall/sikkerhet delen av Norton Internet Security er noe av det værste som finnes.. bare rot synes jeg, samt har en stygg tendens til å dra CPU% og krasje.. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Det gjør jo alle produkter, så det er ikke noe nytt. Det er derfor man har egne programmer til å rydde opp i registeret Har aldri hatt trøbbel med NAV, verken versjon 10 eller Corporate Edition. Maler som en katt. Jeg prøvde å rense registeret med regcleaner, og brukte remove nis, men det hjalp ikke. Gå på Norton sin hjemmeside. Der finner du en applikasjon som skal fjerne Norton. Har personlig fjernet NIS tidligere selv manuelt, og det fungerer det... Selv om det er litt tungvint å fjerne hver minste registerdetalj bono_head Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå