Gå til innhold

Ekstremt lav fps i counter strike ? noen som kan hjelpe meg

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har ett lite problem. jeg har en xp1700, 512 mb ram og har ett asus v8200 Geforce 3 kort. Mitt problem er at jeg ligger mellom 30-60fps heile tida, jeg har skifta config.cfg, og sett på alt som kan være galt, menne, ingenting som er feil der. jeg har formatert, og prøvd på win 98, menne, samme problemet er det, jeg la inn igjenn win xp, menne, det er det samme, og uansett oppløysing, så har jeg 30-60fps. Jeg har tatt av cron synk også, og så har jeg heilt nye drivera, er det noen her som vet hva feilen er ??

med vennlig hilsen Ruben!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-04-02 19:20, CS_eR GøY skrev:

har du stilt grafikken på sotware drect 3d eller open glide??

Det kan nok ha noe å si. Men en ting. Det heter Open GL (Open Graphics Library), ikke Open Glide.

Det fins noe som heter Glide, men det er det bare 3dfx Voodoo kort som bruker.

Ellers kan du prøve å stille på oppdateringfrekvensen på skjermen. Sett den så høyt som mulig. Og såklart, high_fps skins er alltid til å anbefale :smile:

Mennene ser gjerne ut som poteter, men de er egentlig ganske fine når du er vant til dem :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-02 18:42, Basus skrev:

Vedder på at du har driverfeil, jeg hadde det på Radeon DDR, maskinen tok det for å være 7200 og derfor mistet jeg mang en fps pga det.

Det er sansynlivis ikke det at blir feil gjenkjent som er problemet. Hadde en kompis med samme problemet (hans Radeon DDR ble også gjenkjent som Radeon 7200). Feilen er at Half-Life prøver å aktivere noen funksjoner som kun støttes av Radeon 8500. For å løse problemet må du lage en fil som heter "autoexec.cfg" som du legger i cstrike katalogen. Fila skal inneholde følgende tekst, som jeg har skrevet med feite typer:

ati_subdiv "0"

ati_npatch "0"

Tror dette er et problem som kun gjelder Windows 2000 og XP

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...