bennern Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 hei, Har nettopp fixa ny pc å har Abit nf7-s v 2.0 med integrert lydkort... det er IKKE dette jeg bruker, jeg kjøpte lydkort. jeg har gitt strøm til høytalere koblet ledningen fra høytalerene i grønn utgang på det "ikke integrerte" lydkortet. men når jeg prøver å spille av mp3 eller hva som helst kommer det ikke lyd !? høytalerene funker det har jeg testet... hva kan det være å hva må jeg gjøre ? Takk for alle svar Lenke til kommentar
bennern Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Den funker derimot på Integrert ! må jeg disable den integrerte ? hvordan gjør jeg d ? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Den funker derimot på Integrert ! må jeg disable den integrerte ? hvordan gjør jeg d ? Kontrollpanel -> Lyder og enheter -> Lyd Der kan du velge hvilket lydkort du skal kjøre lyden fra. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Du kan disable integrert lydkort i bios. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Det er erfaringsmessig smart å disable on-board lydkort dersom du har et tilleggskort. Mindre trøbbel, og mer lyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå