Flotviken Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg har lenge brukt lydkort på dataen. Men på grunn av mye problemer, og at lyden nå stoppet helt, har jeg tenkt til å bruke det integrerte som er på dataen. Men hvordan fikser jeg det? Nå har jeg tatt ut lydkortet, og det kommer en error når jeg skal spille en sang, om at det mangler driver.. Please hjelp en stakkarslig noob! Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 last ned drivere . Finn ut hva HKet ditt heter og søk i google. Eller hvis du har driver cden som fulgte med kan du bruke den. Lenke til kommentar
Flotviken Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 NVIDIA GeForce4 Ti 4200 har jeg.. noen som kan hjelpe meg med å finne et sted der det er lyddriver eller hva det heter til det kortet? Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 NVIDIA GeForce4 Ti 4200 er nok skjermkortet ditt. Gå inn på control panel - administrative tools - Computer Management - device manager. Det står nok der under sounds. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå