laaknor Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Har laget et system for datapartyet mitt GlobeLAN. Dette systemet har vi brukt i litt over et år, og det har vært opensource hele tiden. Nå har jeg lagt det ut for litt mer omfattende testing på sourceforge. http://www.sf.net/projects/osglobelan/ Systemet har: -Plassregistrering -Comporegistrering -Avstemninger -Enkelt forum -Nyhetsscript -Partyweb / Storskjermslideshow -FAQ -Enkel endring av design/støtte for å kjøre flere design. Systemet er laget i PHP og MySQL, og er i utgangspunktet laget for linux webserver, men har blitt testet OK på windowsserver også. Jeg vil gjerne at de som kan litt PHP/SQL fra før å teste dette (dokumentasjon er gammel, og lite oppdatert, men er standard installasjon). PHP-kodere, testere, dokumentasjonsforfattere, oversettere etc. kan ta kontakt med meg for å få tilgang til å hjelpe til..... Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Veldig bra Har lastet dette ned og skal prøve det litt i kveld tenker jeg.. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Tror du har endel timer igjen på dette prosjektet Fant mange sikkerhetshull, og mye bugs samt unødvendig og feilaktig kode... Lykke til videre Endret 18. april 2004 av Techpoint Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Vil gjerne vite hvilke hull det er, og hvor de ligger.... Er et prosjekt vi har vært flere på, og mye av koden skrev jeg for første gang i dette prosjektet...... (dette var det første "store" jeg begynte med..) Lenke til kommentar
W_Ernie Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg lastet ned .tgz filen, hva skal jeg gjøre nå med den..?bare en fil inni Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Jeg lastet ned .tgz filen, hva skal jeg gjøre nå med den..?bare en fil inni Om du ikke vet det, så tviler jeg litt på hvor god kjennskapen din til PHP/(My)SQL er, slik som jeg ber de som laster det ned om å kunne.... Aner ikke hvordan man pakker ut tgz-filer i windows. Veit winzip takler det, men.... I *NIX er det i hvertfall med kommandoen "tar zxfv *.tgz" Lenke til kommentar
W_Ernie Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Glem at jeg spurte, jeg fant en annen system.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå