Aquabat Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Noe for alle, med andre ord. Denne "vesle" røveren var noget spesiell, en liten "må ha"-følelse kom kriblende da jeg så den. Lenke til kommentar
Tfosheim Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Storslipp av GeForce 6800-kort Det har vært vårslipp av GeForce 6800-baserte grafikkort på IDF Taipei, der alle grafikkortprodusentene har vist frem høye og lave, tykke og tynne GeForce 6800-kort. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Er det ett netverks kort som er montert? 2 ethernet og en coax? mens Prolink bygger inn kortet og legger til en LED-skjermLED skjerm? ikke LCD/TFT? Endret 16. april 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
MuD Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Noe for alle, med andre ord. Denne "vesle" røveren var noget spesiell, en liten "må ha"-følelse kom kriblende da jeg så den. hehe du er ikkje den eneste men eg syntes Asus og Prolink sine kort såg ganske råe ut (Drømmer) Lenke til kommentar
HEE Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 [quote name='jephque' date='16/04/2004 : 17:39'] Noe for alle, med andre ord. Denne "vesle" røveren var noget spesiell, en liten "må ha"-følelse kom kriblende da jeg så den. [img]http://hardware.no/nyheter/images/leadtekgeforce_6800_2.jpg[/img] [/quote] Jepp samme følgte jeg og. men vil vente på ati og se hva de tilbyr. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Likte det med 512MB RAM jeg Njaal Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Er det ett netverks kort som er montert?2 ethernet og en coax? Ser nesten slik ut, ja. Likte ideen, men jeg lurer på hvorfor de gikk for en så gammel løsning som coax, in this day and age. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Noe for alle, med andre ord. Denne "vesle" røveren var noget spesiell, en liten "må ha"-følelse kom kriblende da jeg så den. Dette kortet (bilde) må være fake ? Og bilde kan ikke stemme med "ovenfra" ? er ikke det undersiden vi ser ? Hva er underside og overside på skjermkortene ? Endret 17. april 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Det var for bildet over det der. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 mange morroheter her ja venter fortsatt på ekte benchmarks av både X800 og 6800:) Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Jeg håper Gainward kommer med en SilentFX-versjon av GeForce 6800 som har dobbel DVI Noen støvsuger trenger jeg ikke. P.S. Fikk endelig mitt Gainward SilentFX GeForce FX 5700 med dobbel DVI i dag, etter 3 måneders venting Endret 16. april 2004 av snorreh Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Det sies coax her, ser ikek bnc koblinger slik ut sånne som var / er på dyre crt skjermer? _ Thorsan Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Det sies coax her, ser ikek bnc koblinger slik ut sånne som var / er på dyre crt skjermer? _ Thorsan Jo, men da må du ha fire stk: en per farge i RGB, pluss en sync. Dessuten er det to ethernet-porter rett ved siden av, og da er det nærliggende å tro at det er nettverks coax det er snakk om. Knall ide, eneglig. Nettverkskort er jo så små at man lett kan lage et som bruker slotten som ellers ville bli sperret av kjøleløsningen på grafikkortet. Liker denslags tankegang! Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Veldig smart av leadtek! La oss gi dem en klapp Lenke til kommentar
Devil-Teddy Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg skal ha med det ProLink kortet! Det vil passe i LianLi Toweret mitt =) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Det sies coax her, ser ikek bnc koblinger slik ut sånne som var / er på dyre crt skjermer? _ Thorsan Kan det være coax for TV-antenne ? Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Det sies coax her, ser ikek bnc koblinger slik ut sånne som var / er på dyre crt skjermer? _ Thorsan Jo, men da må du ha fire stk: en per farge i RGB, pluss en sync. Dessuten er det to ethernet-porter rett ved siden av, og da er det nærliggende å tro at det er nettverks coax det er snakk om. Knall ide, eneglig. Nettverkskort er jo så små at man lett kan lage et som bruker slotten som ellers ville bli sperret av kjøleløsningen på grafikkortet. Liker denslags tankegang! Er det ikke 6-7 stk a. Synes og huske det var det på min gammle philips 21" crten min men er en stund siden den tokk kvelden så kan hende jeg tar feil. Endret 16. april 2004 av Sivert Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Det sies coax her, ser ikek bnc koblinger slik ut sånne som var / er på dyre crt skjermer? _ Thorsan Kan det være coax for TV-antenne ? Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 BNC bruker 5 kabler. 3 farger og 2 sync (vertical og horisontal) Ser mer ut som en TV inngang spør du meg. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 BNC bruker 5 kabler. 3 farger og 2 sync (vertical og horisontal) Ser mer ut som en TV inngang spør du meg. Godt mulig det er en tv-inngang. Skal ikke si det sikkert. Mulig BNC bruker fem kabler, men jeg husker at på UiB som mange år siden hadde vi noen store fargeskjermer som brukte fire stk, en per farge og en sync. Fiklet mye med de kablene, skjønner du, spesielt når andre satt foran skjermen. Gikk litt sport i å bytte dem rundt og sette rød kabel på blå plugg og lignende, slik at man fikk pussige farger på skjermen. Ahh - det var tider det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå