fredriku Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) dere kan sikkert lese av topicen, men følgende har skjedd: byttet tlf med en kamerat. fikk den tilbake, og etter at jeg hadde skrudd den på, og tastet pin, kom følgende mld opp: telefonkode sperret. håper noen kan hjelpe meg, eventuelt pm`e meg:) takk for all hjelp! edit: trykket koden 3 ganger feil... Endret 16. april 2004 av fredriku Lenke til kommentar
tbone Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Er det PIN du trykke feil tre ganger? I såfall er det PUK koden som skal til for å få åpnet. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Er det PIN du trykke feil tre ganger? I såfall er det PUK koden som skal til for å få åpnet. følger den med mobilen da? var på klart svar, fikk beskjed om å sende den inn til siemens! hva bør jeg gjøre? Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Stenger denne for dårlig bruk av emnefeltet. Det beskriver ikke tråden spesielt godt at du har et problem. Oppgi problemet i emnefetet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg