gamerman Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Jeg har ngt som leverer intrenett til meg , men etter jeg fikk trojan så blir itavisen.no og startsiden.no mye tregere en vanlig. Jeg gikk i safe mode og sjekket med norton anti virus og gikk på sysematics sin side og sjekke der. Fant ingen ting. Alle andre sider går bra. Når jeg går inn på itavisen.no så tar det opp til 6 min og komme inn. Mens når jeg tar speedometer testen på itavisen så går det som smurt. Den sliter med å få opp det som er på sidene. Har noen peiling hva som er galt ? Ps: Jeg har defragmentert , søkt etter spyware , restarta maskinen , slått modemet av og på og disable og enable nettverkskortet mitt. Jeg bruker Opera og IE Nå fungerer dinside perfekt . Men den sliter med Itavisen og startsiden.no Endret 17. april 2004 av gamerman Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 prøv detta: start-> cmd ->ping digi.no får du opp Pinging digi.no [195.204.232.34] with 32 bytes of data: så burde siden funker (eller dns funker) da men kommer det Unknown host digi.no (etter ca 20-30sek) så er det dns som erblitt fucka du kan sette egen og bruke telenor sine eller powertech (195.159.0.100 og 195.159.0.200) .løser ikke det probleme skriv: start-> cmd -> tracert itavisen.no da kan du se hvor det stopper opp hen da vil det komme opp 1 10ms 10ms 10ms 10.0.0.1 2 10ms 10ms 10ms ngt ipen din gateway osv..... Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg har ngt som leverer intrenett til meg , men etter jeg fikk trojan så fukker itavisen.no , dinside.no og startsiden.no .Jeg gikk i safe mode og sjekket med norton anti virus og gikk på sysematics sin side og sjekke der. Fant ingen ting. Alle andre sider går bra. Det som er rart er at speedometeret viser 1025 kbits som den skal , men å få opp ting på dinside , itavisen og startsiden sliter den med. Har noen peiling hva som er galt ? Ps: Jeg har defragmentert , søkt etter spyware , restarta maskinen , slått modemet av og på og disable og enable nettverkskortet mitt. Jeg bruker Opera og IE Utrolig teit måte å forklare det her på, "fukker" itavisen.no ? jaha? hva **** skal det bety? Åpner den seg ikke eller ? Forklare litt mer kanskje? Det her var ubrukelig.. Lenke til kommentar
olavr Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Trege sider meg ngt Jeg har ngt som leverer intrenett til meg , men etter jeg fikk trojan så fukker itavisen.no , dinside.no og startsiden.no Hva betyr dette? 1. Lær deg norsk... 2. Ikke beskyld NGT for ting de tydeligvis ikke har noe skyld i. 3. Kom med et saklig og ryddig spørsmål. Endret 17. april 2004 av olavr Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Grunnen til at jeg skrev NGT er fordi at kanskje andre hadde samme prob. Itavisen opner seg ikke uten om å vente 4 min eller mere dinside er helt grei nå Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Grunnen til at jeg skrev NGT er fordi at kanskje andre hadde samme prob.Itavisen opner seg ikke uten om å vente 4 min eller mere dinside er helt grei nå Språket ditt i den første post er fortsatt totalt ubrukelig, OMFORMULER så skal jeg vurdere å hjelpe deg.. Endret 17. april 2004 av dimdal Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Jeg har ngt som leverer intrenett til meg , men etter jeg fikk trojan så blir itavisen.no , dinside.no og startsiden.no mye tregere en vanlig.Jeg gikk i safe mode og sjekket med norton anti virus og gikk på sysematics sin side og sjekke der. Fant ingen ting. Alle andre sider går bra. Når jeg går inn på itavisen.no så tar det opp til 6 min og komme inn. Mens når jeg tar speedometer testen på itavisen så går det som smurt. Den sliter med å få opp det som er på sidene. Har noen peiling hva som er galt ? Ps: Jeg har defragmentert , søkt etter spyware , restarta maskinen , slått modemet av og på og disable og enable nettverkskortet mitt. Jeg bruker Opera og IE Er det bedre ? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 1. Prøv Opera... www.opera.com 2. Scan med Adaware www.ad-aware.com 3. Optimize Linja med Tune-up Utils www.tune-up.com Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Jeg bruker Opera og IE Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Må nesten spørre om etpar ting før jeg kan hjelpe. Fikk du et trojan og det var etter dette det ble tregt ? Fikk du i tilfelle fjerna noe, hvordan veit du at det var et trojan ? Høres merkelig ut... Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Jeg fikk trojan av en kamerat GØY hehe. Norton sa at det var Trojan eller Trojan horse . Sto at den ikke kunne fjerne det . Jeg har ikke lyst til og formatere fordi jeg har så mange programmer som er vanskelig å få tak i . Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Jeg fikk trojan av en kamerat GØY hehe. Norton sa at det var Trojan eller Trojan horse . Sto at den ikke kunne fjerne det . Jeg har ikke lyst til og formatere fordi jeg har så mange programmer som er vanskelig å få tak i . Backup? Lenke til kommentar
kalkulatoren Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Hva med å få "kameraten" din til å fjerne den? For alt du vet så kan maskinen din sende ut hundrevis av spam i øst og vest, noe som kan være grunnen til at ting ikke fungerer. Skjønner ikke hvordan du kan bruke speedometeret til itavisen med ikke komme inn på itavisen.no sine hjemmesider?? Er det ikke noen forskjell mellom opera og ie i hastighet? Kanskje du kan få aimbot til å hjelpe deg med problemet ditt? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Hva er aimbot ? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Kan det ha noe med at Norton Anti Virus 2003 har Script Blocking på ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå