LarsFromasj Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg har greid å knekke mine Sony hodetelefoner av typen MDR-V300. De er kjekt i festet til den ene greia man fester på øret. Har prøvd å lime med superlim. uten hell. Vet noen om et lim som sitter, eller evt. en smart måte å fikse det på? Lenke til kommentar
insider Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Knekte mitt 2 dager game sinheiser headsett også så lurer på det samme ! Takk for alle svar ! Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Det greiste er: Der det er knekt, surrer du det rundt med ståltråd, (en god del). Etter det mikser du sammen epoxy lim, gjerne en god del. Deretter smører du dette på ståltråden og rundt der så epoxy'en fester seg i plasten. Vips så er heatsettet fullt fungerende og kanskje ikke så fint.. Edit: En ting til. Denne metoden funker fett til å feste sammen alt som er kneket egentlig.. Endret 16. april 2004 av pc^2004 Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Har til nå satt (?) meg på to hodetelefoner.. Min erfaring er at; hvis man brekker de, er de ødelagt.. Men, er det noen som vet en måte å skjøte i samme ledninger i hodetelefoner (disse har jeg desverre tygd av ledningene på). Ledningene har et slikt lag på yttersiden, og strømmen kommer ikke gjennom.. Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Har til nå satt (?) meg på to hodetelefoner.. Min erfaring er at; hvis man brekker de, er de ødelagt.. Men, er det noen som vet en måte å skjøte i samme ledninger i hodetelefoner (disse har jeg desverre tygd av ledningene på). Ledningene har et slikt lag på yttersiden, og strømmen kommer ikke gjennom.. Du må nok lodde det sammen igjen. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Har til nå satt (?) meg på to hodetelefoner.. Min erfaring er at; hvis man brekker de, er de ødelagt.. Men, er det noen som vet en måte å skjøte i samme ledninger i hodetelefoner (disse har jeg desverre tygd av ledningene på). Ledningene har et slikt lag på yttersiden, og strømmen kommer ikke gjennom.. Som kvakkXXX sier så kan du lodde dem sammen igjen, elelr du kan bare tvinne dem sammen og ta teip rundt. Det går også greit. Men sitter ikke like godt. Et annet alternativ er å bruke "sukkerbiter" som det kalles, sånne små hvite klosser med 2 skruer i, som man bruker til å skjøte ledninger. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 har iallfall hørt at sony serien .. mdr 500 og 700 hvertfall.. at du kan surre noe ståltrå rundt festene og mest sannsynlig få det til å funke igjen.. oisann.. pc2004 har skrevet det ja.. men det er et godt tips å gjøre før det knekker for da hindrer du det Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Har til nå satt (?) meg på to hodetelefoner.. Min erfaring er at; hvis man brekker de, er de ødelagt.. Men, er det noen som vet en måte å skjøte i samme ledninger i hodetelefoner (disse har jeg desverre tygd av ledningene på). Ledningene har et slikt lag på yttersiden, og strømmen kommer ikke gjennom.. Som kvakkXXX sier så kan du lodde dem sammen igjen, elelr du kan bare tvinne dem sammen og ta teip rundt. Det går også greit. Men sitter ikke like godt. Et annet alternativ er å bruke "sukkerbiter" som det kalles, sånne små hvite klosser med 2 skruer i, som man bruker til å skjøte ledninger. Det er jo nettopp det som i går an.. på ledningen er det et belegg for å bekytte kabelen.. dette leder ikke strøm og er derfor umulig å lodde sammen.. Lenke til kommentar
cof Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Har til nå satt (?) meg på to hodetelefoner.. Min erfaring er at; hvis man brekker de, er de ødelagt.. Men, er det noen som vet en måte å skjøte i samme ledninger i hodetelefoner (disse har jeg desverre tygd av ledningene på). Ledningene har et slikt lag på yttersiden, og strømmen kommer ikke gjennom.. avisoler litt av ledningene og skjøt dem med skjøtehylser Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 sir det samme som en kamerat av meg sir "sølvteip og træ skruer fixer ALLT" Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Det er jo nettopp det som i går an.. på ledningen er det et belegg for å bekytte kabelen.. dette leder ikke strøm og er derfor umulig å lodde sammen.. Nåja, det fungerer i praksis å lodde. Muligens fordi varmen brenn vekk dette belegget. Om du ser der ledningen er festa til høgtalaren så har jo produsenten lodda ledningen der. Lenke til kommentar
felge Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 ducktaip? du er fan ikke dumb du nei, Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Fikk festa med superlim... men det spørs hvor lenge, og hvor holdbart det er. Lenke til kommentar
insider Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 skal sende mine tilbake i retur til sennheiser og se om jeg kan få igjen nye. Klage sak delevis. Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hvis stangen rundt hodet ditt er tykk nok kan du borre et tynt hull i hver av stengene (der hvor de er knukket), så limer du en tynn metall eller karbon stang inn i hullet, da tror jeg det holder. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Lim med super lim og forsterk med en bra teip, det funka på mitt headsett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå