Locomotiv Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg har hatt endel problemer med pc'en min. Når jeg skrudde på pc'en før ville den ganske sannsynelig skru seg av 5 sek etter jeg trykkte på power knappen. Dette kunne skje kontinuerlig eller nesten ikke forekomme i det hele tatt, helt "random" virket det som. Opplevde noen skjeldne ganger innimellom at når jeg startet opp pc'en så var det ett helt kaos av flimmring på skjermen. grønne, blå og røde farger som flimmret i forskjellige firkanter så det ut som. Uansett, jeg har ett 340W Chieftec PSU, kan det hende at kortet rett og slett fikk for lite strøm og derfor påvirker pc'en under bootup eller noe? Jeg har imidlertid sendt inn ram, hk og min avdøde hdd til Komplett for at de skal kunne forhåpentligvis gi meg ny hdd, og kanskje finne feilen. Tinga jeg sendte inn er TwinMOS PC3200 Matched 512DDR's dual minne, Abit IC7-G, og en Maxtor DiamondPLUS hdd. Kan det være så enkelt at det var skjemkortet som ødela? Ikke veit jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå