Casle Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Har nå i to dager prøvd å ringe Oslo Kameraservice... håpløst. Er det vanlig at de ikke gidder å ta telefonen? Etter at det hadde ringt en stund tok de faktisk opp røret og la på tidligere idag. M..kkasjappe. Ikke har de websider som er verdt noe, og ikke tar de telefonen... det eneste jeg lurer på er om de har et kamera på lager. Siden jeg bor et stykke utenfor Oslo så skulle det være unødvendig å mått dra inn uten å være sikker på at jeg får handlet. :-( Mvh C Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Det kan jo ha oppstått en feil med telefonforbindelsen? Har du prøvd å sende en mail? Lenke til kommentar
Casle Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Det begynte jeg også å tro etter at de ikke tok telefonen igår, men idag så tok de en gang av røret... jeg hørte at det var personer som snakket i bakgrunnen et kort øyeblikk før de la på. Da tviler jeg på at det er en feil... Dårlig folkeskikk tenker jeg. Jeg får prøve å sende en mail, det kan jo hende at det virker bedre selv om jeg ikke holder pusten. Mvh C Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg tok en rask titt på weben, og det ser ut som om Foto Knudsen tar over OKS? Lenke til kommentar
neste_nybegynner Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Har nå i to dager prøvd å ringe Oslo Kameraservice... håpløst. Er det vanlig at de ikke gidder å ta telefonen? Etter at det hadde ringt en stund tok de faktisk opp røret og la på tidligere idag. M..kkasjappe. Ikke har de websider som er verdt noe, og ikke tar de telefonen... det eneste jeg lurer på er om de har et kamera på lager. Siden jeg bor et stykke utenfor Oslo så skulle det være unødvendig å mått dra inn uten å være sikker på at jeg får handlet. :-( Mvh C For meg virker det som Oslo Kameraservice satser mest på kunder som kommer inn i butikken. Jeg har brukt den en god del for å få printet ut digitalfoto og det fungerer helt flott (gjennom Foto Knudsens web-sider). Jeg har vært i butikken flere ganger med mange kunder og telefonen har ringti et sett. Heldigvis (for meg) prioriterer butikken de kunder som står i kø og ikke de som ringer.... Hilsen Jens Anders Salberg Lenke til kommentar
Casle Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Hmm, har ikke mottatt noe svar ennå. Sendte den første mailen på fredag, og nye igår. Prøvde litt forskjellige mailadresser. Prøver butikksjefen senere idag... det er vel siste håp. Kontakt med kunder er noe d..tt Lenke til kommentar
FuNsTyLe Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Glem det... Har sendt et par mailer selv, du får ikkeno svar Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 At de ikke tar telefonen, er vel på grunn av at alle kundebehandlerne står med en kunde. Det er normalt, også i butikken der jeg jobber, at vi prioriterer de som kommer inn i butikken. Til forskjell har vi en telefonsvarer som tar over etter 3-4 ring, slik at man kan legge igjen en beskjed. Så lenge kunden husker å legge igjen telefonnummer (ikke alle husker det), så ringer vi tilbake så fort vi har ett rolig øyeblikk. Henvendelser fra kunder via mail svarer vi alltid på, stort sett innen 24 timer, men ettersom vi er en enkeltstående butikk fri fra alle kjeder, har vi kontor knyttet til akkurat den butikken og der er det gjerne rolig nok til å svare på e-post. Tips : OKS har faks... vi sender alltid faks til de fremfor å ringe (vi gjør overspillingsjobber for de og gir beskjed når de er ferdige). Faksnummeret er 23355801, men vet ikke om de gidder å svare på spørsmål via faks. De kommer ihvertfall frem, for de henter alltid det vi gir beskjed om at er ferdig. Og til den av dere som lurte på om OKS skal tas over av FotoKnudsen... OKS er allerede en butikk i FotoKnudsen kjeden og har vært det en ganske lang stund (flere år). Ikke for å sverte en konkurrent, men vær klar over at OKS ikke er spesielt billige. D70 med 18-70 linse selger de for 2000 kroner mer enn der jeg jobber. Bare ett tips... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hvor jobber du? Det vil bli sett på som snikreklame om jeg sier det... men det er i Oslo ihvertfall. Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Men å sitere fra en tidligere tråd er neppe snikreklame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå