Gå til innhold

Oslo Kameraservice


Anbefalte innlegg

Har nå i to dager prøvd å ringe Oslo Kameraservice... håpløst. Er det vanlig at de ikke gidder å ta telefonen? Etter at det hadde ringt en stund tok de faktisk opp røret og la på tidligere idag. M..kkasjappe.

 

Ikke har de websider som er verdt noe, og ikke tar de telefonen... det eneste jeg lurer på er om de har et kamera på lager. Siden jeg bor et stykke utenfor Oslo så skulle det være unødvendig å mått dra inn uten å være sikker på at jeg får handlet.

:-(

 

Mvh C

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det begynte jeg også å tro etter at de ikke tok telefonen igår, men idag så tok de en gang av røret... jeg hørte at det var personer som snakket i bakgrunnen et kort øyeblikk før de la på. Da tviler jeg på at det er en feil...

Dårlig folkeskikk tenker jeg.

 

Jeg får prøve å sende en mail, det kan jo hende at det virker bedre selv om jeg ikke holder pusten.

 

Mvh C

Lenke til kommentar
Har nå i to dager prøvd å ringe Oslo Kameraservice... håpløst. Er det vanlig at de ikke gidder å ta telefonen? Etter at det hadde ringt en stund tok de faktisk opp røret og la på tidligere idag. M..kkasjappe.

 

Ikke har de websider som er verdt noe, og ikke tar de telefonen... det eneste jeg lurer på er om de har et kamera på lager. Siden jeg bor et stykke utenfor Oslo så skulle det være unødvendig å mått dra inn uten å være sikker på at jeg får handlet.

:-(

 

Mvh C

For meg virker det som Oslo Kameraservice satser mest på kunder som kommer inn i butikken. Jeg har brukt den en god del for å få printet ut digitalfoto og det fungerer helt flott (gjennom Foto Knudsens web-sider). :)

 

Jeg har vært i butikken flere ganger med mange kunder og telefonen har ringti et sett. Heldigvis (for meg) prioriterer butikken de kunder som står i kø og ikke de som ringer....

 

Hilsen

Jens Anders Salberg

Lenke til kommentar

Hmm, har ikke mottatt noe svar ennå. Sendte den første mailen på fredag, og nye igår. Prøvde litt forskjellige mailadresser.

Prøver butikksjefen senere idag... det er vel siste håp.

 

Kontakt med kunder er noe d..tt :no:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

At de ikke tar telefonen, er vel på grunn av at alle kundebehandlerne står med en kunde. Det er normalt, også i butikken der jeg jobber, at vi prioriterer de som kommer inn i butikken. Til forskjell har vi en telefonsvarer som tar over etter 3-4 ring, slik at man kan legge igjen en beskjed. Så lenge kunden husker å legge igjen telefonnummer (ikke alle husker det), så ringer vi tilbake så fort vi har ett rolig øyeblikk.

 

Henvendelser fra kunder via mail svarer vi alltid på, stort sett innen 24 timer, men ettersom vi er en enkeltstående butikk fri fra alle kjeder, har vi kontor knyttet til akkurat den butikken og der er det gjerne rolig nok til å svare på e-post.

 

Tips : OKS har faks... vi sender alltid faks til de fremfor å ringe (vi gjør overspillingsjobber for de og gir beskjed når de er ferdige). Faksnummeret er 23355801, men vet ikke om de gidder å svare på spørsmål via faks. De kommer ihvertfall frem, for de henter alltid det vi gir beskjed om at er ferdig.

 

Og til den av dere som lurte på om OKS skal tas over av FotoKnudsen... OKS er allerede en butikk i FotoKnudsen kjeden og har vært det en ganske lang stund (flere år).

 

Ikke for å sverte en konkurrent, men vær klar over at OKS ikke er spesielt billige. D70 med 18-70 linse selger de for 2000 kroner mer enn der jeg jobber. Bare ett tips...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...