Gå til innhold

Z1010


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nok bullshito det ja. Den er jo ikke å få engang i Sverige enda. Og ingen norske nettbutikker har tatt den inn heller, mens f.eks. K700 står oppført til salgs enda den ikke er forventet før i slutten av juni. Så tror du kan glemme Z1010 en stund enda. ;)

 

Btw; du bør være klar over hvor sinnsykt stor den er... Z600 blir LITEN og nett i forskjell. Greit at det er 3G og dual cam, men venter jaggu til de krymper størrelsen før jeg kjøper en ren 3G. Hadde det vært 3G-pda-mobil skulle jeg tilgitt størrelsen. :p

Endret av voluz
Lenke til kommentar

Den er stor ja, men jeg mener at det ikke er så stort problem. Den skal jo ikke være oppslått hele tida, og spør du meg er den ikke for stor i sammenklappet tilstand. Kjøper ikke mobiler pga designet.

 

Kan jo også ta litt tid før 3G mobilene blir så småe som GSM mobilene.

Lenke til kommentar

Stenger denne for dårlig bruk av emnefeltet - les annonseringen øverst i listen over emner.

Det finnes og en tråd her om stengingen her i forumet

 

Slik det er idag er det to felter for å fylle inn emne og beskrivelse. Det du har gjort feil er å bruke beskrivelsesfeltet for å fylle inn informasjon som må være i emnefeltet for å gi mening. Mitt råd er å ikke bruke beskrivelsesfeltet før du har et emnefelt som gir mening i seg selv :)

Det er altså ikke godtatt å kun ha navnet på mobiltelefonen i emefeltet - du må forklare hva det er med denne mobiltelefonen du lurer på/skriver om

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...