Gå til innhold

Multimedia Card til Nokia 6230

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle er så opphengt i leverandøren av MMC-kort. Det spiller da ingen rolle.

Et kamera tar bilder uansett om det er fra Kodak eller Canon! Et MMC-kort funker uansett om det er fra en leverandør eller en annen... Ser tegninga? :p

Nokia 6230 støtter vel MMC-kort helt opp til 512 MB, kanskje også 1 GB.

Endret av voluz
Lenke til kommentar

Vlouz: sant, men Nokia anbefaler ikke minnekort på 256mb da dette kan medføre at telefonen henger seg osv... Men det fungerer hvertfall helt greit med TwinMos 256mb kort til både SX1 og 6600 så dette kan du nok trygt kjøpe deg! Det er ikke så dyrt heller egentlig ;)

Lenke til kommentar

Må selv si jeg sliter litt med minnekortet. Skal prøve å være kort, men når jeg prøver å overføre flere bilder til minnekortet sier PC'en at telefonminnet er fullt.

Jeg har tatt følgende forhåndsregler.

1. Jeg har formatert kortet, 2. Jeg har kalt kortet for et spesifikk navn, 3. Jeg har valgt minnekort på valget minnestatus.

Jeg har prøvd følgende overføringsmetoder: Fra Pc via kortleser, jeg greier å overføre ca 10 MB med bilder, hvert bilde er på 40 kb. Da sier PC'en minnekortet er fullt. Jeg har overført bildene via blåtann, da sier PC'en Telefonminnet er fullt vennligst slett noen programmer/filer.

Jeg har byttet minnekort, så lurer jeg egentlig på om det er selve Nokia sitt minnekort som er galt. Oppfordring til de som har Nokia 6230, overfør bilder på en 40 kb, og se om dere greier å fylle opp minnekortet.

Jeg greier det ikke. :mad:

Lenke til kommentar
Jau, jo større minnekort jo tregere. :p

Men fett å ha 1 GB til MP3'er da. ;)

Men fordel at telefonen ikke henger ja... kjipt at den gjør det da. Men er jo en Nokia. ;)

Hehee.. Nokia ja.Jeg har for øyeblikket en SE P900 som deg og vil ikke si at den er perfekt heller. :no: Har også ett 128mb kort på denne,merket at telefonen ble treger noen steder.... :hmm: Jaja.skal bli godt med en liten og lett telefon nå som jeg er vant til P900 mursteinen. :D:scared:

Endret av -Pondus-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...