Aasgaard Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 David Fox, tidligere spillutvikler hos LucasArts, var æresgjest under årets The Gathering. Vi fikk gleden av å intervjue han om både fortid og fremtid. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Hadde jeg visst dette, skulle jeg ha "social engineeret" litt, og hoppet på ham som en gal fan. Dette var stort. Flott med mer frisinnede mennesker og spillutviklere, og flott med bra reportere. Two thumbs up, Gamer! Og Kristian Endret 16. april 2004 av Loeve Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 *Snufs* Virket som en svært klok mann det der. Skulle gjerne møtt ham. Er enig i mye han sier, og dere stilte de rette spørsmålene til vedkommende. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 finfin reportasje Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 God og grundig.. nettopp det gamer.no er kjent for (min erfaring i hvertfall )! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Hmm, merkverdig sønn han hadde... Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Han er vel som de mange tusen andre Everquest spillerne. Glad jeg aldri har prøvd det. Hehe, gruer meg litt til WoW når man tenker på den måten.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Hihi, ser litt av meg selv i sønnen hans Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Bra og gjennomført artikkel dette! De pengegriske byråkratene som står bak spill nå til dags burde skamme seg. Et fåtall tenker på "hvordan kan vi lage det best mulige spillet?", de aller fleste tenker "hvordan kan vi tjene mest mulig penger på dette spillet?" *host* EA *host* Eidos *host* Men det finnes jo selvsagt de som fortsatt kjemper i motvind for å utvikle gode spill, og ikke bare pengemaskiner som skal selges til et størst mulig publikum. De tror visst at spill nåtildags skal kunne selges til barn såvel som voksne. Idiotisk, spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg