Athlon Power Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Har akkurat skaffet meg en zalman gpu cnps passiv kjølings greie og lurer på hvordan jeg skal montere den. TAr gjerne imot tips fra nadre med samme greia på gpuen. Har 2 kjøleribber på rammen og lurer på jeg kan la zalman tingen komme i kontakt med med dem. Hvordan skal jeg legge på de epoxy lignende greiene? BobboZ Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 http://www.zalman.co.kr/english/product/cnpsvga2.htm Så tar du å klikker der det står how to install? Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Har kjøpt den samme kjøleren (ZM17CU) og skal bruke den på at ATI Radeon 7200 kort! Og jeg har et parr spørsmål (please svar på så mange som mulig): 1.) Hvordan fjerner jeg kjøleviften som nå står på kortet lettest mulig? 2.) Kan jeg bruke ZM17CU til kortet uten vifte? 3.) Jeg kjøpte også artic silver termisk lim, men med dette limet skal det vistnok være nesten umulig å få av etterpå, hvis ikke jeg legger til artic silver coop. Skal jeg da blande like mye av alle typene (hvilke forhold) i en smørje og blande sammen godt, så ta litt på gpu'en og la det ligge en stund? 4.) Bør jeg ha mye eller lite termisk lim? Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 2. april 2002 Forfatter Del Skrevet 2. april 2002 Dette haster veldig!!! Funker det med kjøleribber på kortet også eller er ikke det så bra at gpu cooler og ribbene er i kontakt. BobboZ Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Hvis du hadde gidda å lese på hjemmesiden så står det at den ikke skal ha kontakt med andre komponenter. Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 2. april 2002 Forfatter Del Skrevet 2. april 2002 Jeg har giddeyt og lese hjemmesiden og det står at den ikke kan komme i kontakt med andre komponenter. Men da er spørsmålet og den blå anodiserte kjøleribben er en komponent? BobboZ Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 2. april 2002 Forfatter Del Skrevet 2. april 2002 Noen som vet eller.Mener ikke og mase men dette haseter litt!!! BobboZ Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Prøv å finne ut om ribbene fører strøm, hvis de ikke gjør dette har jeg ingen tro på at kjøleribben og gpu kjøleren tar skade av å være i kontakt. Da er det jo bare varme som kommer i kontakt med hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå