paipai Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Bekreftet: Sony Ericsson Z700i kommer til Høsten...fikk Nordialig bekreftet fra formannen i SE.....å formannen har K700i....så hadde han glemt den igjen der...så satt de på Nordialog å dilla med den....(komentar fra nordialog: det er en skuffelse til å være en ny mobil .... .....Thats life.. Lenke til kommentar
paipai Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 fuck...mente S700i .... Lenke til kommentar
voluz Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Ja, fat chance at det er fakta. Lenke til kommentar
paipai Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 ja faktisk...det er faktisk sant det.. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Sa de at S700 var en skuffelse? Trodde dette var en stor sjanse for at dette ble den neste telefonen min. Den har jo 262 000 farger, megapixel ++ Den ser jo sinnsykt digg ut! Lenke til kommentar
voluz Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Tror ikke akkurat du skal gi opp S700 pga av det paipai sier, jalleks... ta det med ro! Det blir en knall telefon! Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Hehe... ok, får da håpe det. Ser også sånn ut etter hva jeg har lest om den Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Stenger denne for dårlig bruk av emnefeltet - les annonseringen øverst i listen over emner. Det finnes og en tråd her om stengingen her i forumet Slik det er idag er det to felter for å fylle inn emne og beskrivelse. Det du har gjort feil er å bruke beskrivelsesfeltet for å fylle inn informasjon som må være i emnefeltet for å gi mening. Mitt råd er å ikke bruke beskrivelsesfeltet før du har et emnefelt som gir mening i seg selv Det er altså ikke godtatt å kun ha navnet på mobiltelefonen i emefeltet - du må forklare hva det er med denne mobiltelefonen du lurer på/skriver om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg