immo Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 ..er det noen som har ERFARINGER med leveranser her? Har bestilt en Inspiron 8600 ser dere, og det står at den er sendt til produksjon. Men ble litt skeptisk da jeg leste: Bestillingsdato: 15/4/2004 Planlagt leveransedato: 24/5/2004 Faktisk forsendelsesdato: N/A Befrakters navn: Schenker Trenger den før dette.. er det noen som vet om dette er en sånn autogenerert sak og om jeg kanskje får den før? (moderatorer.. håper ikke jeg er på kanten med en request her..) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Tja, det kan vel bety begge deler . Du kan få den før eller du kan få den senere, men må nok si at om du måtte ha produktet til en bestemt dato ville det vært lurt å kontaktet dem først og spurt om de hadde mulighet til å levere til en bestemt dato. Lenke til kommentar
immo Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Heh.. ikke dumt det Men leste kumn om en leveringstid på +- 10 dager ..så 1 1/2 måned overumpla meg litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå