-Logos- Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg skal kjøpe ny større hardisk. og jeg lurer hvor stor hardisk kan jeg kjøpe. er det noen grense på max kapasitet jeg kan kjøre i windows 98 se. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Windows 98 støtter kun opp til FAT32 filsystemer, du kan lese mer om forskjellene her: http://www.ntfs.com/ntfs_vs_fat.htm så disker enda bør ikke by på et problem Lenke til kommentar
Sharkey Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Det eneste du behøver å bekymre deg over, er om hovedkortet ditt støtter stor disker. Opp til 120 GB pleier det ikke å være noe problem, men vet visse HK ikke støtter over dette. Sjekk på hjemmesidene til din hk leverandør. Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 så det er bare hovedkortet som setter begrensning på disken, ikke opprativsystemet? Lenke til kommentar
insider Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Max Volume Size: 2TB Max File Size: 4GB Edit: Mange Leifer Endret 16. april 2004 av insider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå