fondus Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Hei Jeg er av den stakkars størsteparten av landet som kan regne med å få ADSL først om noen år eller aldri. Til saken min: Jeg bor langt uti villmarka, med ISDN linje. Finnes det noe alternativ til meg da? Må i alle fall være 128kbit inn 24/7 til en pris av 3-500 kroner. Takker for alle svar Lenke til kommentar
TRAM Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 > Må i alle fall være 128kbit inn 24/7 til en pris av 3-500 kroner. Takker for alle svar < stusselig post: 'der intet er, har selv keiseren mistet sin rett' - dessverre - skal vi spleise på satelitt og henge linker i ballong ? Eller må vi spa oss fram fra Akershus til Finnmark ? Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 .er blant de stakkarene jeg også, men skal nå fixe bredbånd gjennom parabolen min :smile: Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Jeg sitter her med en ***** isdn-linje jeg oxo :sad: Å ordne det igjennom parabol o.l. blir for dyrt for meg :sad: Lenke til kommentar
Killer joe Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Quote: On 2002-04-03 22:22, ZubZerO skrev:Jeg sitter her med en ***** isdn-linje jeg oxo :sad:Å ordne det igjennom parabol o.l. blir for dyrt for meg :sad: Er du klar over at surfing på parabol koster under 2000 kroner for et år?? Det er ganske mye "billigere" enn adsl,men det forutsetter at du allerede har disken hengende på veggen da(+ at du i tillegg må bruke tlf linja ut,og da blir d dyrt) Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 vi har bredbånd inn her i bygda, en bedrift har satt opp trådløse servere rundt om i bygda, vi får oss trølost nettverks kort med antenne, vi laster ned med 1200 kbit :smile: Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 (endret) nope Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå