Gå til innhold

Pinnacle studio 9

Anbefalte innlegg

I morgen har jeg tenkt på å kjøpe Pinnacle studio 9, men er fortsatt litt usikker. Selv har jeg Pinnacle studio 8 og syntes det er bra, men ikke helt supert. Jeg holder mye på med å lage filmer, og vil gjerne få det som trengs for å lage skikkelig bra filmer. Jeg har lest at man kan lage filmene sine med surround lyd, gjøre de om til widescreen o.s.v.

På Elkjøp koster Pinnacle Studio 9 (995kr). Er det verdt å kjøpe?

Håper jeg får noen svar.

takk

Endret av Andyax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-10579
I morgen har jeg tenkt på å kjøpe Pinnacle studio 9, men er fortsatt litt usikker. Selv har jeg Pinnacle studio 8 og syntes det er bra, men ikke helt supert. Jeg holder mye på med å lage filmer, og vil gjerne få det som trengs for å lage skikkelig bra filmer. Jeg har lest at man kan lage filmene sine med surround lyd, gjøre de om til widescreen o.s.v.

På Elkjøp koster Pinnacle Studio 9, 995kr. Er det verdt å kjøpe?

Håper jeg får noen svar.

takk

Alle andre selger Studio 9 til mellom 500 - 900,- så jeg regner med at du har en kommafeil i prisen din.

Og ja, det er verdt å kjøpe. Spesielt dersom du jobber med store filer.

Regner med at tråden snart flyttes til riktig plass :)

Lenke til kommentar

Det heter spill og tilbehør ja, men med dette menes tilbehør i forbindelse med spill.

Stenger denne for feilposting og henviser til menyen til venstre - der ser du et forum som heter programvare. Prøv der.

PS; når opptil flere personer påpeker at dette er en feilpost så burde ett eller annet si deg at de kanskje har rett...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...