Pirka Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg har en del filler på pcen som er korupte og det ikke går ann å fjerne dem ved å klikke på delete. Fins det noen programmer til det ? Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg har en del filler på pcen som er korupte og det ikke går ann å fjerne dem ved å klikke på delete.Fins det noen programmer til det ? Ta dem inn i Nero og slett den derfra. Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Fins også et lite genialt program som heter copylock. Link Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Start maskinen i sikkerhetsmodus med bare kommandolinje, og slett dem der. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg har en del filler på pcen som er korupte og det ikke går ann å fjerne dem ved å klikke på delete.Fins det noen programmer til det ? Ta dem inn i Nero og slett den derfra. Det vil si å slette dem via Exploreren i Nero? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Ta dem inn i Nero og slett den derfra. Hva i huleste mener du med det? Endret 16. april 2004 av jallakim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå