andesam Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Har et chello pluss abbonement, som jeg har oppgradert med ekstra ut hastiget, dvs. 1024\386kbs. Men i battlefield vietnam ligger pingen på rundt 200. syntes det er ganske mye. Kjenner en som har like rask linje som meg (ikke chello) og han har 40-50 i ping på de samme serverene. Hvis ikke chello folka får fiksa opp i dette så orker jeg ikke denne isp en mer.. Noen andre som har samme dårlige erfaring med chello? Eller kan det faktisk tenkes at det ikke har noe med nett linja å gjøre? (har skjekka at det ikke hjelper å skru ned grafikken, og linja er rask når jeg surfer på internett. for vanligvis 1090kbs på itavisen) Lenke til kommentar
rey Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 kommer jo helt ann på hvor serveren ligger og hvilken isp kameraten din har..... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 kameraten min har LOS adsl (du har kanskje ikke hørt om det, men det er noe lokale greier tror jeg, vet ikke om noe negativt om det). Dette gjelder de norske BFV serverene (battlefield.no). Han har lav ping der, mens jeg har skyhøy... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå