Gå til innhold

retail på komplott bare juks??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk ikke med noe ekstra i min retail pakke fra mulitcom heller. Dette var visst nok korrekt, men kanskje de bør opplyse om dette?

Dette var et ati kort som ati ikke sender ut med spill til utenfor usa har jeg senere forstått. Dårlig av ati.

Sjekk om dette er tilfelle i ditt tilfelle.

Se også etter spor om pakka er åpna når du får den i posten.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-02 17:48, CS_eR GøY skrev:

Har aldri fått med spillene i retail pakkene på komplott

er dette tilfelle på alle norske webshopper??

Hvem har sagt at det MÅ ligge spill i en retail-eske? Er det norsk lov ?

Det er jo produsenten av hrdware'n som bestemmer det. Og i varebeskrivelsen på komplett.no står det jo hvilke retail-esker som inneholder hva!

Lenke til kommentar

Det har da ingen VERDENS ting med Komplett å gjøre!! Det at det ikke er med spill på endel retailprodukter er jo noe du må ta opp med produsenten. Retail er ikke alltid at man får med så ekstremt mye stasj, det kan faktisk bare være boksen. Se f.eks på LG brennere i bulk: Disse kommer med brenneprog, manualer, lydkabel o.l. Retail kommer med en IDE kabel i tillegg.

Goddamn ass.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-03 08:01, CS_eR GøY skrev:

JarleW jeg vet at du handler på komplott

og at du liker komplott

når det står på produsentens hjemme side at det følger med spill skal du ha spill!!!!

Komplett (og andre web-shopper) kan ikke legge spill i en retail-eske hvis produsenten har bestemt seg for å fjerne spillene fra eskene de sender ut av USA. DAH! :smile:

Lenke til kommentar

Ikke lett å forstå forskjellen mellom utlandet og Norge gitt... Det hender ofte at produsenten ikke leverer med samme innhold til Europa som f.eks USA eller Asia. Kan f.eks ha noe med avgifter og sheit?

Er vel ytterst lite vits å hetse Komplett Data for noe de OVERHODET(!!!) ikke kan gjøre noe med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...