Gå til innhold

Hvilken LCD skjerm?


Explorer

Anbefalte innlegg

Sitter her med en Dell Inspiron 8600 bærbar..

Er veldig overraska. Så ikke etterslep på det bubble-spillet.

Virker som den er raskere enn Hyundai Q17 som jeg har hatt før i alle spill jeg har testa. (Far Cry, Delta Force BHD)

Synes nesten det er litt merkelig med tanke på at Inspironen har en oppløsning på 1920x1200.. eller har det kanskje ikke noe å si?

 

Uansett.. kjøpte den jo som en "spille-bærbar". Er bare svært glad for at jeg slapp den lille ghostinga jeg hadde regna med!

:w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter her med en Dell Inspiron 8600 bærbar..

Er veldig overraska. Så ikke etterslep på det bubble-spillet.

Virker som den er raskere enn Hyundai Q17 som jeg har hatt før i alle spill jeg har testa. (Far Cry, Delta Force BHD)

Synes nesten det er litt merkelig med tanke på at Inspironen har en oppløsning på 1920x1200.. eller har det kanskje ikke noe å si?

Er vel eigentleg ikkje så rart.

pixlene sitter tetter på en bæbar skjerm enn på vanlige.

Dette ser ein opg¨på at 19" har meir etterslep enn 17" når dei har same opplysning.

 

Dermed blir ikkje etterslepet så tydleg og vanskelegare å oppdage.

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

Jeg er også på utikk nå etter ny 19" LCD skjerm til spillig.. jeg er ikke så kresen på etterslep ghosting etc, men vil ikke at det skal være en dårlig skjerm heller.. Skulle til å kjøpe den 19" fra samsung 193T som ble testet i den testen på hw.no, i mårra, men da så jeg plutselig at den var dårlig til spill

- Noe etterslep i spill

.. men vi får se.

 

Noen som har erfaring med denne angående spill?? Send en PM eller post her! :)

Endret av ThaAndre
Lenke til kommentar

Er det noen som vet noe om BenQ FP992?

 

Ser at FP991 fikk veldig bra omtale i LCD-testen, del2. Jeg lurer derfor om det er noen spesieller forskjeller på FP991 og FP992, da FP991 ser ut til å ha gått ut av salg hos de fleste webshopper.

 

FP992 er også priset noe lavere enn det FP991 var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...