miXer Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg har fått et snodig virus. Jeg har sett det før, men aldri fått det helt vekk. Det kommer opp en liten boks som sier at pc'en skrur seg av etter 1 min, hvilket stemmer. Det ikke går ann å lukke boksen, kan heller ikke trykke end process på den i Windows Task Manager. Kan noen hjelpe meg med å fjerne det. Er forferdelig lei av det. Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) du må oppdatere windows og kjøre et oppdatert virusprogram eller rett og slett ta en format c: men du får sikkert viruset inn igjen ganske fort etterpå uansett viruset heter blaster og det eneste som hjelper er å oppdatere windows mener den bruker port 135 så du kan sikkert prøve å stenge den porten oxo men vet ikke hvor mye det vil hjelpe eller hvilke konsekvenser det får for andre ting har du en kopi av windows og ikke får oppdatert så sier jeg bare SORRY M8 Endret 16. april 2004 av Joggi Lenke til kommentar
mokkmokk Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 symantec har et lite program som heter fixblast. det ordner opp. men du bør jo selvsagt skaffe den et skikkelig virus prog.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Leste i HjemmePC at man kan stille klokka tilbake noen timer, sånn at man får nok av tid til å laste ned et program som fjerner blaster... f.eks. den fra Symantec som ble nevnt. Har aldri prøvd, men jeg tviler på at det er løgn. (Du vet åssen man stiller klokka ja...?) Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Og for å forhindre at maskina slår seg av, skriver du shutdown -a under run/kjør Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) skriv shutdown -a i run\kjør. mener det var det. skru av auto restore i xp.hvis du har det.egenskper på min datamaskin. og bruk fixblast som en annen nevner i posten før meg Endret 16. april 2004 av kentbj Lenke til kommentar
Marik Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Last ned denne fila, for å fjerne blaster viruset. Blaster Worm Removal Tool for Windows XP and Windows 2000. http://www.microsoft.com/downloads/details...&DisplayLang=en Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 MS blaster kan du lese om her og få lastet ned fixs til den også. Og denne er også feilpostet. Flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå