Tr1llobite Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Vet noen hvordan jeg skaffer antikk-versjonene av Delphi, helst en 16-bits versjon? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 har du prøvd å kontakte borland? www.borland.com det enkleste er jo å gå rett til kilden Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Har Delphi 3 på en cd liggende i en støvete skuff tror jeg... Tror at det er 32-bits det går i her, men ikke sikker. Men får jeg lov til å spørre hva du skal med en utdatert versjon? Programmere i 16-bit? Joda, det kan jo være nyttig... Endret 28. april 2004 av @kd Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Mener D1 fulgte med i alle fall både delphi 2, 3 og 4 for kompilering av 16 bits applikasjoner. Hvis du har en original cd på en av disse versjonene tilgjengelig bør du sjekke den grundig. -Vegar Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Turbopascal er nice, men D1 er sikkert også nice. Regner med at D1 er blitt freeware nå. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Fant ut nå at jeg har et gammelt blad hvor Delphi 3 fulgte med. Bladet heter Komputer For Alle, tror det var Nr. 5 1999, men jeg har "mista" cd'en... Lenke til kommentar
e321 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 det beste er nok å kontakte borland på mail f.eks. men... en steinalder versjon av delphi hvorfor???? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 det beste er nok å kontakte borland på mail f.eks.men... en steinalder versjon av delphi hvorfor???? Ikke spør meg... Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Ønsker bare å programmere litt til old school, skjønner dere vel. Uansett så har jeg kontaktet borland, null respons desverre. Men hvis noen har en LOVLIG REDIST. kopi av en gammel versjon, sier jeg ikke nei takk EDIT: Det er vel like greit med turbopascal EDIT2: Gjett hva jeg fikk i reply av Borland for noen dager siden (ikke sikker på om det var en reply på akkurat DET, men vi kan jo late som...)? Jeg fikk tilbud om Delphi 7 +Delphi 8 Upgrade, akkurat det jeg IKKE skal ha Endret 20. juni 2004 av kr1570ffz0r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå