immo Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 En ting jeg følte var at jeg "var kommet til Notar".. minnet om notar sin design rett og slett. Good or bad vet ikke jeg men sånn var det. Lenke til kommentar
nokon Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Har du visst hvordan denne sida skulle bli da du starta? Huff.. nei.. viser det så godt? - noe midtstillt og noe venstrestillt? ikke vakkert ... Jeg vet men dette er noe jeg ser på som detaljer.. ska ordne på det litt senere... - direkte stygg mouseover Jaha? var egentlig ganske så fornøyd med den jeg... har du noen tips til en annen mouseover? - tåpelige navn på frames har ikke så mye å si for det rent visuelle, men det svekka ihvertfall min tro på at dette firmaet er seriøst Hehe.. har nok vært i litt designerrus der ja.. men nå er det fikset på... har heller ikke vært dumt om headeren (i alle fall logoen) hadde linket til home Sånn.. da var det fikset på... Fin side, men hvorfor i all verden bruke frames? Fordi jeg er ganske så ny på dette her og fant ut at det var det enkleste.. skal prøve meg på dette <div> greiene senere... veldig enkel side, kunne kanskje gjort noe mer ut av hovedsiden ? Har du noen tips? En ting jeg følte var at jeg "var kommet til Notar".. minnet om notar sin design rett og slett. Good or bad vet ikke jeg men sånn var det. Jaha? jeg må innrømme at jeg ikke ser likheten men.. det er da samme bransje, kan det være det som gjør det? Takker for alle tilbakemeldinger og er fortsatt åpen for mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå